معاون امور زیبنایی و عمرانی شهرداری بندرعباس از آغاز عملیات آسفالت معابر در سطح مناطق چهارگانه شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ؛ حسین بازماندگان با اعلام این خبر اظهار کرد: آسفالت معابر یکی از مطالبات اصلی شهروندان بندرعباس است که شهرداری با مساعد شدن شرایط جوی(در مسئله اجرای آسفالت)، آسفالت معابر شهر را در دستور کار قرار داده است.
معاون امور زیربنایی و عمرانی شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه طی ماه‌های اخیر به دلیل انجام چند پروژه مربوط به سایر دستگاه‌های اجرایی که نیازمند حفاری بود، آسفالت برخی معابر دچار تخریب شده است، افزود: توسعه و بهبود آسفالت معابر به خاطر نقش آن در زندگی شهری، از مهمترین اولویت‌های کاری این معاونت است.
وی خاطرنشان کرد: در بسیاری موارد ترمیم نوار حفاری انجام شده، اما برای افزایش کیفیت، اجرای پروژه آسفالت معابر در حال انجام است.
بازماندگان در ادامه نیز عنوان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده، عملیات زیرسازی و اجرای آسفالت در سطح هر چهار منطقه شهر آغاز شده است.
این مقام مسئول همچنین گفت: ایجاد کانال جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی و آسفالت کناره و تقاطع‌های متصل به این کانال در خیابان‌های سطح شهر یکی دیگر از اولویت‌های اجرای این معاونت است.
وی خاطرنشان کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای این عملیات عمرانی در هر منطقه بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال و در مجموع، ۲۰۰ میلیارد ریال است.
معاون امور زیربنایی و عمرانی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: نظارت لازم بر پیمانکاران آسفالت برای اجرای دقیق این پروژه نیز صورت می‌گیرد.