شهردار بندرعباس گفت: تعامل شهرداری با مجموعه انتظامی استان با رویکرد آرامش و امنیت مردم شهر دنبال می شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، مهدی نوبانی در دیدار با فرمانده انتظامی استان هرمزگان که به مناسبت هفته گرامیداشت ناجا برگزار شد، عنوان کرد: فعالیت در حوزه انتظامی حساس و نیازمند هوش، درایت و برنامه است.
وی افزود: شهادت کارکنان ناجا که اخیرا نیز یکی از این افراد خدوم در بندرعباس به شهادت رسید، نشان دهنده آموزش، انسانیت، تعهد و اخلاق است که در این مجموعه نهادینه شده است.
شهردار بندرعباس با تاکید بر اینکه تعامل شهرداری با مجموعه انتظامی استان با رویکرد آرامش و امنیت مردم شهر دنبال می شود، خاطرنشان کرد: شهرداری به تمامی بخش‌های شهر خدمات‌رسانی دارد و اهمیت کار بخش‌های مختلف این مجموعه برای تمام شهروندان قابل لمس است.
نوبانی با تاکید بر تعامل و همراهی دو سویه شهرداری و مجموعه انتظامی استان، تصریح کرد: در حوزه‌های مختلف و خصوصا بخش‌های ترافیکی نیازمند همراهی مجموعه انتظامی هستیم.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان نیز در این نشست با اشاره به اینکه پلس ضامن امنیت است، اظهار کرد: فاجعه زمانی اتفاق می‌افتد که پلیس جدای از مردم باشد.
سردار غلامرضا جعفری با تاکید بر اینکه تعامل و همکاری شهرداری و مجموعه انتظامی می‌تواند منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی شود، تصریح کرد: این تعامل می‌تواند همچنین موجب کاهش تخلفات رانندگی و مشکلات ترافیکی از طریق فعالسازی دوربین‌های پلاک‌خوان شود.
وی همچنین عنوان کرد: مجموعه انتظامی استان آماده تعامل و تسهیل‌گری در عالی‌ترین حد ممکن با مجموعه شهرداری بندرعباس است.