استاندار هرمزگان با تأکید بر استفاده از ظرفیت مصوبات شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، افزود: با توجه به شرایط تحریم، اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله) نسخه شفابخشی است که می تواند در شرایط موجود گره گشا باشد.

به گزارش  پایگاه خبری صبح دریانیوز،  مهدی دوستی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور برگزار شد، با بیان اینکه این کارگروه مؤثرترین و مهمترین مجموعه ای است که قدرت لازم را برای حل و فصل مشکلات، تکمیل و راه اندازی، تأمین اعتبار، تعیین تکلیف واحدهای تولیدی و رفع موانع صادراتی دارد، اظهار کرد: هر دستگاهی از اجرای مصوبات تکمین نکند به منزله ترک فعل است و برخورد لازم با آن دستگاه صورت خواهد گرفت.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت مصوبات شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، افزود: با توجه به شرایط تحریم، اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله) نسخه شفابخشی است که می تواند در شرایط موجود گره گشا باشد.

استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به بررسی مشکلات چند واحد تولیدی استان در نشست امروز، گفت: ایجاد ظرفیت های صادراتی، ساماندهی واحدهای تولیدی غیرفعال و حمایت از واحدهای تولیدی که در شرایط کرونا با مشکلات مختلفی روبرو شدند، به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

دوستی اظهار امیدواری کرد: با احیاء و راه اندازی واحدهای راکد و غیرفعال، نرخ نگران کننده بیکاری در استان کاهش پیدا کند و ضریب اشتغال به سطح مطلوب نزدیک شود.