با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، مدرسه 18 کلاسه پیشگامان علوی در زمینی به مساحت بیش از دو هزار متر مربع در چهار طبقه به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، پنجمین شعبه از مدارس پیشگامان علوی بندرعباس در زمینی به مساحت بیش از ۲۰۰۰ مترمربع در چهار طبقه به بهره برداری رسید.

قاسم احمدی لاشکی در حاشیه آئین افتتاح مدرسه ۱۸ کلاسه پیشگامان علوی بندرعباس گفت: سال ۹۵ قانون مدارس غیردولتی نوشته شد و در روزهای اخیر نیز اصلاحاتی در راستای حمایت بیشتر از مؤسسین مدارس غیر دولتی انجام شد .

احمدی افزود: بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار دانش آموز در مدارس غیر دولتی تحصیل می‌کنند که این آمار، ۱۲ درصد کل دانش‌آموزان کشور را شامل می‌شود.

به گفته وی، با حمایت بیشتر از مدارس غیر دولتی می توان سهم این مدارس را از تحصیل ۱۶ میلیون و ۲۰۰ دانش آموز کشور بیشتر نمود و اقداماتی نظیر تسهیل در ساخت، استفاده از مکانهای مازاد دولتی و اعطای تسهیلات ویژه و غیره می توان مسیر مشارکت مدارس غیر دولتی را هموارتر ساخت.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: رکن اساسی در مدارس ابتدائی، تربیت انسان بر مبنای تربیت شش ساحتی است و نه علم سازی. عالم سازی در مقاطع بالاتر خصوصا در دانشگاهها باید شکل گیرد.

آیین افتتاح مدرسه ۱۸ کلاسه دبستان و پیش دبستانی پسرانه غیر دولتی پیشگامان علوی بندرعباس با حضور معاون حقوقی برگزار شد این مدرسه پنجمین شعبه از مدارس پیشگامان علوی بندرعباس می باشد که در زمینی به مساحت بیش از ۲۰۰۰ مترمربع در چهار طبقه ساخته شده است.

انتهای پیام