آئین نکوداشت روز خبرنگار و تقدیر از خبرنگاران به میزبانی شهرداری بندرعباس و با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس عیسی عباسی، احمد کناری‌نژاد، سیدمحمد رضا موسوی و یعقوب دبیری نژاد اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس. اسمعیل جهانگیری مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان سرهنگ محمد رسول جلالی رئیس بسیج رسانه استان هرمزگان، جمعی از مدیران شهرداری و خانواده بزرگ رسانه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،شهردار بندرعباس در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی روز خبرنگار را تبریک و همچنین ٢۶مرداد سالروز ورود ازادگان سرافراز را به میهن عزیزمان ایران اسلامی  تبریک و بیان داشت: ما معتقدیم که خبرنگار در جامعه امروز منشأ تولید خیر و حسنه است، خبرنگاران با قلم ،فکر، ایده و  نظرات خود می توانند چراغ راه مدیران باشند، رسالت خبرنگاری در دنیای مدرن رسالتی بسیار ارزشمند، ارزنده و کاملا مردم محور است چرا که دغدغه اصلی خبرنگاران جامعه و مردم هست. 

مهدی نوبانی ،  گفت: همیشه گفتم و باز تاکید میکنم ما در مجموعه مدیریت شهری نیاز به شور، مشورت و نقد و نظر داریم و با اغوش باز و کمال میل منتظر نکته نظرات و ایده ها و راهکارهای همه عزیزان خبرنگار هستیم، زاویه نگاه خبرنگاران به جامعه و شهر با زاویه نگاه مدیران فرق میکند و این مساله میتواند مدیران را در مسیری قرار دهد که منافع مردم را در مدیریت لحاظ کنند. 

نوبانی افزود: با هیچ رسانه و خبرنگاری جهت گیری و زاویه ای مخالف نداریم و در کمال صداقت، متانت و سلامت از همه تحلیل ها، نقدها و نظرات دوستان استفاده و بهره می بریم. 

شهردار بندرعباس در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت نزدیک به ۴٠ پروژه برای بهره برداری و کلنگ زنی در برنامه  داریم که بهره برداری از بوستان ساحلی صدف و پارک معلولین مهمترین آنها است.

نوبانی ، مطرح کرد : شهرداری بندرعباس در حال حاضر با همه چالشها و مشکلات مالی و بدهی هایی که دارد به دنبال خدمات رسانی در مسیر درست و صحیح هست، در حوزه  پسماند طراحی اپلیکیشن که انجام شده قدم بسیار بزرگی است و همچنین شهر سازی الکترونیک  که صفر تا صد کارها را میتوان الکترونیکی انجام داد یک کار بسیار بزرگی هست.

این مسئول تصریح کرد: به یاری خداوند با همراهی و همفکری شما خبرنگاران در روزنامه ها، هفته نامه ها، پایگاهای خبری، خبرگزاری ها و همه رسانه ها اهم از مکتوب و دیجیتال و تلویزیون های اینترنتی  بتوانیم قدمی مثبت و مهم برای بندرعباس برداریم.

در ادامه مراسم علی اکسیر، مدیر عامل خانه مطبوعات هرمزگان، غلامعباس شمس الدینی رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران استان هرمزگان، اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و یعقوب دبیری نژاد عضو شورای شهر بندرعباس و مدیر مسئول روزنامه دریا به ایراد سخنرانی پرداختند و همگی با تقدیر از مجموعه شهرداری برای برگزاری این مراسم به وحدت و انسجام بین رسانه ها ی استان تاکید کردند.

گفتنی است، در پایان مراسم از خانواده خبرنگار شهید یوسف دقت، خلیل تنیده و حسین نارنجی نسب از پیشکسوتان حوزه رسانه، خانواده مرحوم قاسم کرمی مدیر مسئول روزنامه صبح ساحل و خبرنگاران و فعالین فضای مجازی تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام