مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با کاهش ورودی گردشگران به قشم و افزایش خروج مسافران نوروزی پیش بینی می کنیم تا روز شنبه بتوانیم به نقطه ثبات تولید برسیم.

 به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، شهرام داوری با اعلام این مطلب بیان داشت: سال گذشته در طول تعطیلات نوروزی ۸۴۰ هزارتن وارد قشم شدند و این در حالیست که امسال تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار نفر به جزیره سفر کردند.

 داوری افزایش ماندگاری به میزان ۳ روز برای مسافران را یکی از معضلات تامین آب در سال جاری برشمرد و افزود: امسال در برخی شب ها برای ۳۰۰ هزار نفر آب تولید کردیم.

وی ضمن پوزش از همشهریان بخاطر کمبود آب و بروز برخی مشکلات برای قشموندان تصریح کرد: عمده مشکلات برای افرادی است که یا منازل خود را کرایه شبانه داده اند و یا فاقد تانکر و پمپ آب هستند.

مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم ابراز داشت: افزایش گردشگران در تعطیلات بهمن ماه از یک سو بخش عمده ای از ذخیره سازی های انجام شده را مصرف کرد و اقامت گسترده مردم در خانه های ویلایی به صورت تجمیعی نیز بر مصرف آب افزود.

این مسئول عنوان کرد : ظرفیت تولید آب در قشم برای ۸۰ هزار نفر جوابگوست و این در حالیست که هم اکنون ۱۱۰ هزار نفر جمعیت مازاد بر توان تولید وجود دارد.

 وی از مردم در خواست کرد : ضمن مصرف بهینه آب، از شستشوی خودرو جدا پرهیز کنید.

 انتهای خبر /