رئیس کل دادگستری هرمزگان از آزادی ۱۸ نفر از زندانیان نیازمند این استان با بدهی بالغ بر سه میلیارد ریال به مناسبت ولادت باسعادت حضرت علی (ع) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،مجتبی قهرمانی از آزادی ۱۸ نفر از زندانیان نیازمند این استان با بدهی بالغ بر سه میلیارد ریال به مناسبت ولادت باسعادت حضرت علی (ع) خبر داد.

قهرمانی خاطر نشان کرد کرد: از این تعداد زندانی آزاد شده، سیزده نفر از آنها مربوط به شهرستان بندرعباس می باشند که با مشارکت ستاد دیه و همچنین کمک ۱۵۰ میلیون تومانی سازمان بسیج حقوقدانان استان هرمزگان آزاد شده و به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

 وی در ادامه افزود: پنج نفر از این زندانیان نیازمند نیز مربوط به جزیره قشم می باشند که با پیگیری رئیس حوزه قضایی قشم و مشارکت ۱/۵ میلیارد ریالی خیرین در روز ولادت باسعادت مولای متقیان حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) آزاد شده اند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با بیان اینکه خوشبختانه مردم مؤمن و متدین استان هرمزگان همواره در جهت آزادی زندانیان نیازمند پیش قدم بوده اند و هر ساله و در مناسبت های مختلف زمینه آزادی تعداد قابل توجهی از آنها را فراهم می سازند، ابراز امیدواری کرد؛ با تداوم این مشارکت های مردمی زمینه آزادی تعداد بیشتری از زندانیان نیازمند فراهم گردد.

انتهای پیام