مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان از آغاز ثبت نام کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان در سی و سومین جشنواره امتنان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، دکتر هادی ابراهیمی ضمن اعلام این خبر گفت: این اداره کل همانند سال های گذشته، امسال نیز قصد دارد جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان هرمزگان را برگزار کند.

 وی خاطرنشان کرد: زمان ثبت نام کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه در پورتال جشنواره امتنان به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir از سه شنبه ۲۷ مهرماه ماه آغاز و تا چهارشنبه ۲۶ آبان ماه به مدت یک ماه ادامه دارد.

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، افزود: انگیزه بخشی و افزایش همدلی در جامعه کار و تلاش ، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه جامعه از جمله اهداف برگزاری جشنواره امتنان از کارگران است.

 هادی ابراهیمی ابراز امیدواری کرد با توجه به شعار سال ۱۴۰۰ با عنوان تولید ،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها با تعامل جامعه کار و تولید و بنگاه های اقتصادی شاهد حضور پررنگ جامعه کار و تولید استان هرمزگان در سطح ملی باشیم.

 ابراهیمی در پایان اضافه کرد: انتظار می‌رود کارفرمایان و کارگران خلاق سراسر استان هرمزگان هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام در این جشنواره اقدام کرده و ادارات شهرستان‌ها نیز نسبت به اطلاع‌رسانی در این خصوص به جامعه هدف همکاری لازم را داشته باشند.