با تلاش بی وقفه کارکنان و متخصصان منطقه هرمزگان جایگاه های عرضه سوخت استان بتدریج به عرصه سوخت‌رسانی و خدمت به مردم باز‌می‌گردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان، گفت: بلافاصله پس از اطلاع از قطع ارتباط سامانه هوشمند جایگاه ها با مرکز در یک اقدام فوری ١۴ تیم تخصصی از کارشناسان سامانه هوشمند به اقصی نقاط استان اعزام شدند.

فضل اله اکبری، افزود: بمنظور جلوگیری از توقف سوختگیری این کارشناسان با مراجعه به جایگاه های عرضه سوخت نسبت به راه اندازی تک تک نازل های هر جایگاه بصورت آفلاین و با نرخ دوم اقدام نمودند. اکبری ادامه داد: تا شب گذشته برای٨۵ باب جایگاه از مجموع ١۶۴ باب جایگاه استان امکان سوختگیری فراهم شد که این میزان تا ساعت ٩ صبح چهارشنبه پنجم آبان ماه به یکصد و پنج جایگاه افزایش یافته است.

 اکبری با تشکر از صبوری و همکاری شهروندان و هم استانی های گرامی ادامه داد:در تلاشیم با سرعت بیشتری کلیه جایگاه ها به چرخه خدمت رسانی بازگردند.

وی با اشاره به اینکه برای اتصال مجدد به سامانه هوشمند و امکان استفاده از کارت سوخت با قیمت یارانه ای فرآیند طولانی تری باید طی شود گفت: به موازات تلاش برای راه‌اندازی جایگاه ها اقدامات لازم برای اتصال به شبکه سراسری سامانه هوشمند مدیریت سوخت نیز با جدیت پیگیری می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان، در پایان از هم استانی های عزیز خواست به شایعات بی اساس درباره افزایش قیمت و… توجه نکنند و تنها در زمان نیاز به سوختگیری به پمپ بنزین ها مراجعه کنند.