مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از آغاز عملیات اجرایی پروژه ورق فولادسازی در سایت توسعه‌ی این منطقه‌ی عظیم اقتصادی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، «کامران داستانی» در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه ورق فولادسازی مجتمع پایسته فولاد مالک اشتر که در سایت توسعه‌ی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس و با حضور مقامات ارشد استانی برگزار شد، فرارسیدن روز خلیج فارس و هفته‌ی کار و کارگر را تبریک گفت و افزود: خدا را شاکرم که این توفیق نصیب بنده شد تا پس از تلاش‌های شبانه‌روزی و پیگیری‌های متعدد همکارانم در منطقه ویژه‌ی اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس شاهد به ثمر نشستن زحمات این عزیزان در رونق گرفتن سایت توسعه باشیم و امروز عملیات اجرایی یکی دیگر از این طرح‌ها به یاری خداوند آغاز خواهد شد.

وی بیان داشت: در ماه‌های اخیر خوشبختانه شاهد سرعت گرفتن فرآیند کار و تلاش در سایت توسعه‌ی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس بوده‌ایم و در شرایط فعلی ۱۲ شرکت با درصد پیشرفت‌های متفاوت در حال اجرای پروژه‌ها هستند‌.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از تعریف شدن بیش از هزار میلیارد تومان پروژه در این منطقه عظیم صنعتی خبر داد و گفت: این حجم از عملیات به پشتوانه‌ی حمایت‌های استانداری هرمزگان و مدیران سازمان ایمیدرو سرعت گرفته است و به‌زودی شاهد تحولات چشمگیری خواهیم بود.

وی در ادامه مجموع سرمایه‌گذاری محقق شده در سایت توسعه‌ی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس را ۹۵۱.۵ میلیون دلار عنوان کرد و افزود: این پروژه‌ها اشتغال‌زایی ۲۷۹۱ نفری را در پی خواهند داشت.

داستانی خاطرنشان کرد: پروژه تولید ورق فولاد مجتمع پایسته فولاد مالک اشتر نیز با ظرفیت تولید ۱.۳ میلیون تن ورق فولادی و اشتغال‌زایی ۲۵۵ نفر در مساحتی به وسعت ۱۰۰ هکتار و با سرمایه‌گذاری ۱۴۵ میلیون دلار فعالیت اجرایی خود را در سایت توسعه آغاز کرده است و امیدواریم این طرح بتواند در تکمیل زنجیره‌ی فولادی و تحقق چشم‌انداز منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس نقش پررنگی را ایفا کند.

انتهای خبر /