رئيس بيمارستان حضرت ابوالفضل(ع) ميناب از آغاز جدي پيك ششم كرونا در ميناب خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،یدالله رئیسی ماکیانی گفت: متاسفانه با تو جه به هشدارهای وزارت بهداشت در خصوص رعایت شیوه نامه های بهداشتی و عدم رعایت این دستورالعمل ها و ساده انگاری ها  و شروع موجی جدید تختهای بخش کووید یک  بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) تکمیل شد و شهرستان میناب که هفته گذشته در وضعیت آبی کرونا قرار داشته بلافاصله به رنگ زرد و نارنجی تغییر رنگ داده و با احتمال افزایش این روند طی روزهای آینده به قرمز خواهد رسید .

رئیسی افزود : در صورت ادامه افزایشی مبتلایان بیماران کووید ،مجبور به بازگشایی و راه اندازی بخش کووید ۲ و ۳ هستیم و لازم بذکر است که اکثر بیماران مبتلا به سویه جدید کرونا هستند .

وی افزود : متاسفانه پس از حدود ۳ ماه و اندی بخش آی سی کووید با یک بیمار بدحال راه  اندازی شده  که متاسفانه هشدار روزهای بدی را میدهد .

رئیسی عنوان نمود : بیماربدحال بستری در بخش آی سی یو کووید فقط یک دوز واکسن را تزریق نموده که اثر بخشی در مقابل سویه جدید کرونا را ندارد , لذا از مردم خواست کسانیکه در زدن واکسن تاکنون کوتاهی کردند دوز های تکمیلی واکسن کرونا را هرچه زودتر قبل از بیماری کووید انجام دهند تا حداقل از  کاهش آمار مرگ و میر جلو گیری بعمل آید.

انتهای پیام