رئیس گروه تحقیقات کاربردی شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان گفت: آماده پذیرش ایده‌های اساتید دانشگاه‌ها برای رفع چالش‌های آبی استان هرمزگان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،مریم زارع در دیدار با اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد استان هرمزگان که با حضور مدیران گروه مطالعات شرکت برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن بیش از ۲۳۵ عضو هیئت علمی  و بیش از ۳۶ آزمایشگاه، پتانسیل‌های خوبی برای همکاری با شرکت آب منطقه ای هرمزگان دارد.

زارع ، ساختار پژوهشی آب منطقه‌ای را کمیته محور اعلام کرد و عنوان کرد: یکی از چالش‌های ما در شرکت آب منطقه‌ای  تغییر اقلیم است به همین جهت از اعضای هیات علمی دعوت می شود ایده های خود را به شرکت آب منطقه‌ای ارسال کنند.

وی  ضمن درخواست ارسال رزومه کامل اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد، بیان کرد: آماده پذیرش ایده های پژوهشی اساتید جهت استفاده در رفع چالش‌های آب منطقه‌ای هستیم.

زارع، با اشاره به برگزاری همایش آب‌های نامتعارف با همکاری آب منطقه‌ای و دانشگاه آزاد هرمزگان، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و اساتید یک اصل برای حل چالش‌های پیش روی شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان، با تشریح ساختار پژوهشی شرکت و نحوه پیگیری و حضول نتیجه طرح‌های تحقیقاتی، عنوان کرد: از اساتید حاضر در جلسه درخواست دارم که تحقیقات را بر اساس اولویت‌های شرکت انجام دهند.

گفتنی است؛ مدیر دفتر مطالعات پایع منابع آب شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان، به تشریح و معرفی منابع آب استان هرزگان پرداخت.