رئيس ستاد اجرايي خدمات سفر قشم گفت: آمار گردشگران ورودي به جزيره زيباي قشم تا ظهر امروز (شنبه ۵ فروردين ۱۴۰۲) مرز نيم ميليون نفر را پشت سر گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، افشار فتح الهی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم که عادل پیغامی عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم هم حضور داشت، اعلام کرد: از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ظهر پنجمین روز از فروردین امسال، تعداد ۵۱۰ هزار گردشگر از سه مسیرهوایی، زمینی و دریایی وارد جزیره قشم شدند.

وی با اعلام آمار گردشگران ورودی به قشم در ۹,۵ روز گذشته، ۳ برابر کل جمعیت این شهرستان است، افزود: خوشبختانه با برنامه ریزی ها و تدابیر انجام شده در کمیته های ۱۷ گانه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، در ارائه خدمات به انبوه میهمانان و گردشگران جزیره، هیچگونه محدودیت و نگرانی نداریم.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم تصریح کرد: ثبت ۵۱۰ هزار گردشگر به قشم تا ظهر امروز در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱، نشان از رشد ۲۰ درصدی سفرها به قشم این سرزمین آب و آفتاب در جنوب کشور است.

وی همچنین با اشاره به نظرخواهی های انجام شده از میهمانان ورودی به قشم، بیان داشت: ۸۰ درصد مصاحبه شوندگان با اظهار رضایت از سفر به این جزیره، ادامه سفر به قشم را جزو برنامه های آتی خود اعلام کردند.

گفتنی است، نام جزیره قشم به عنوان بزرگتیرن جزیره غیرمستقل جهان در لیست دارندگان ژئوپارک جهانی قرار دارد و ژئوسایت های منحصر بفرد آن از جمله طولانی ترین غار نمکی جهان، دره تندیس ها، تنگه چاهکوه، سایت تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی، دره ستاره ها، جزایر ناز، خلیج دلفین ها و جنگل های دریایی حرا به عنوان بخشی از جاذبه های گردشگری این منطقه در طول سال شمار زیادی از علاقمندان طبیعت را به این جزیره می کشاند.

انتهای خبر /