با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان آیین بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از ۲۲ نفر از معلمان نمونه شهرستان رودان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، طی مراسمی با حضور حسن خدامی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان ، مدیران سابق آموزش و پرورش رودان، مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان و بیش از ۸۰۰ نفر از معلمان رودان ضمن گرامیداشت هفته معلم از ۲۲ معلم نمونه در رودان تجلیل شد.

حسن خدامی در این مراسم با بیان اینکه تلاش مدیران آموزش و پرورش در تمامی ادوار برای ارتقاء جایگاه این شهرستان در تمامی شاخصه ها ستودنی است تصریح کرد: بافت سنتی رودان در کنار مردمی تلاشکر، متدین و دلسوز، رودان را به گنجینه ای از نیروی انسانی متعهد و خلاق تبدیل کرده است به گونه ای که امروز سایر روئسای پیشین آموزش و پرورش نیز با حضور در مراسم گرامیداشت مقام معلم و پشتیبانی از مدیر وقت مایه دلگرمی و پیشرفت امور دستگاه تعلیم و تربیت هستند.

وی با قدردانی از همراهی خیرین با آموزش و پرورش رودان در تمامی برنامه ها اظهار داشت: در برنامه تجلیل از ستارگان کنکور سراسری جمع کثیری از رتبه های زیر هزار توسط دانش آموزان رودانی کسب شده بود که نشان از اهتمام مجموعه مدیران، دبیران و دست اندرکاران امر به وضعیت آموزشی و ارتقاء جایگاه علمی این شهرستان است.

خدامی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند: همه ما زیر بار منت معلمان هستیم، خاطرنشان کرد: بایستی همه ما معلمان تلاش کنیم دانش آموزانی در تراز اول انقلاب تربیت کنیم. دانش آموزی که سه خصلت مهم خلاق، دین دار و دین باور و آگاه را داشته باشد قطعا می تواند باعث رشد و ترقی خود و جامعه در تمامی ابعاد شود.

احمد فولادی مدیر آموزش و پرورش رودان در ابتدای این مراسم ضمن قدردانی از حضور فرهنگیان درآیین بزرگداشت مقام معلم به تشریح عملکرد آموزش و پرورش پرداخت و از همراهی خیرین، معلمان، کارشناسان و دلسوزان نظام تعلیم و تربیت تشکر کرد.

در پایان این مراسم از ۲۲ نفر از معلمان نمونه این شهرستان تجلیل شد.

انتهای خبر /