علی اکسیر مدیرعامل خانه مطبوعات استان هرمزگان از حسن رأی اکثریت اعضای این تشکل صنفی به جهت عدم پذیرش استعفای اعضای هیئت‌مدیره تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، علی اکسیر مدیرعامل خانه مطبوعات استان هرمزگان، اقدام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای برگزاری نظرسنجی برای قبول یا رد استعفای اعضای هیئت‌مدیره را اقدامی مؤثر خواند و افزود: این نظرسنجی می‌تواند پایانی بر برخی اختلاف‌نظرها و رویکرد حذفی گروهی انحصارطلب باشد.
وی با تقدیر و تشکر از اعضای خانه‌ی مطبوعات که با حسن رأی خود بر ابقای هیئت‌مدیره مهر تائید زدند، بیان داشت: ازاین‌پس بی‌شک با تمام توان و با توجه به اختیارات مدیرعامل و بر اساس بندهای مندرج در اساس‌نامه‌ی این تشکل، با همکاری اعضای هیئت‌مدیره و پشتیبانی تمامی ارکان خانه‌ی مطبوعات و رسانه‌های استان در راستای تحقق امور صنفی تلاش خواهم کرد.
گفتنی است ظهر امروز قریب به ۲۰۰ نفر در نظرسنجی هیئت‌مدیره‌ی خانه‌ی مطبوعات و رسانه‌های استان شرکت کردند که قریب به‌اتفاق افراد به ابقای هیئت‌مدیره شامل علی اکسیر، اشرف پورباقری، یعقوب دبیری نژاد، سعیده دبیری نژاد، مهدی موسوی، معصومه قاسمی گوربندی و غلامحسین عطایی دریایی رأی دادند.

انتهای پیام