سخنگوی شورای سلامت کیش با اشاره به سرعت سرایت این سویه گفت: توصیه بر این است که مردم با  رعایت پروتکل های بهداشتی مانع از شیوع بیشتر این ویروس شوند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، رضانیا شناسایی مورد مبتلا به اومیکرون در کیش را زنگ خطری برای همه افراد دانست و اظهار کرد: از مهم‌ترین مکانیسم‌های محافظتی در شرایط کنونی، گسترش پوشش واکسیناسیون گروه هدف در سریع‌ترین زمان ممکن است که به ویژه با تاکید بر تزریق دوز سوم در حال انجام بوده و نیازمند مشارکت جدی مردم است.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش با تاکید بر اهمیت دریافت دوز سوم واکسن، از کسانی که تاکنون نسبت به دریافت واکسن اقدام نکرده‌اند، خواست برای حفظ سلامت خود و اطرافیان و ارتقای سطح ایمنی، هر چه زودتر به مرکز واکسیناسیون مراجعه و واکسن کرونا را تزریق کنند.

وی افزود: مدافعان سلامت طی حدود دو سال گذشته در خط مقدم مبارزه با کرونا، همچون همیشه با تمام توانمندی برای ارتقای سلامت مردم تلاش می‌کنند و موضوع سلامتی در جامعه نخستین و مهم‌ترین رسالت مرکز توسعه سلامت به شمار می‌رود.

سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: نیاز است  بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی در ادارات، سازمان‌ها و اصناف، نظارت بیشتری شود.

رضانیا از عموم مردم خواست تا در صورت مشاهده علائم کرونا، به پزشک مراجعه کنند تا از شدت یافتن بیماری و چرخش بیشتر ویروس کرونا در جامعه، پیشگیری شود.

انتهای پیام