استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه اجرایی شدن سیستم حکمرانی هوشمند، فساد را از بین می‌برد، گفت: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در دستور کار شرکت مخابرات استان هرمزگان قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، مهدی دوستی در دیدار با مدیرعامل و کارکنان شرکت مخابرات استان هرمزگان که به مناسبت هفته ارتباطات برگزار شد، اظهار داشت: در سیستم حکمرانی هوشمند، فساد از بین می‌رود چرا که کارها سیستمی و هوشمند انجام می‌شود و در نتیجه مباحث فسادزا با ایجاد کردن فضا و بستر مناسب از بین می‌روند.

 دوستی گفت: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در استان یکی از مسائلی است که به شدت پیگیر آن هستیم و از این رو طی یک تفاهم نامه که اخیرا به امضا رسیده قرار است بحث هوشمند سازی را در دو منطقه جزیره هرمز و بندرکنگ داشته باشیم.

 وی تصریح کرد: بر مبنای این تفاهم نامه در این دو منطقه به صورت طرح پایلوت کشوری، هوشمند سازی اجرایی می‌شود و شرکت مخابرات استان نیز اگر طرح‌هایی نظیر این مسئله داشته باشد، حمایت می‌شود.

 دوستی گفت: ارتباطات در عصر جدید و به خصوص در زمان شیوع کرونا خود را خوبی نشان داد و مزیت‌های آن انکار ناپذیر است، از سوی دیگر با برقرار شدن ارتباطات ویدئو کنفرانسی مانع هدر رفت هزینه و زمان برای بسیاری از جلسات با پایتخت شده‌ایم که این موارد اهمیت توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در سطح استان را می‌رساند.

 استاندار هرمزگان از شرکت مخابرات به عنوان یکی از شرکت‌های پر پروژه یاد کرد و گفت: پروژه‌های شاخص این شرکت در هفته دولت و یا دهه فجر و در حضور مقامات عالی‌رتبه کشوری افتتاح می‌شوند و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در این دیدار همچنین مدیرعامل شرکت مخابرات هرمزگان گزارشی از آخرین پروژه‌های در دست اقدام این شرکت، برنامه ریزی و هدف گذاری طرح‌های توسعه زیرساخت‌های ارتباطی استان را ارائه کرد.

انتهای پیام