فرمانده انتظامی استان هرمزگان، از اجرای طرح 48 ساعته مبارزه با سارقان و کشف وسایط نقلیه مسروقه با دستگیری 28 سارق و کشف ۳۱ دستگاه موتورسیکلت و ۸ دستگاه خودرو سرقتی در استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، سردار غلامرضا جعفری با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای مصوبات کمیسیون قرارگاه مبارزه با سرقت،  طرح ۴۸ساعته مبارزه با سارقان و کشف وسایط نقلیه مسروقه با محوریت پلیس آگاهی استان ومشارک پلیس آگاهی شهرستان ها و تجسس کوپ بندرعباس با هدف ارتقاء کشف و دستگیری سارقان اجراء شد.

وی افزود: مأموران با افزایش اکیپ های محسوس و نا محسوس، گشت خودرویی و موتوری در سطح حوزه استحفاظی ، کشف و دستگیری سارقان و شناسایی افراد سابقه دار و تحت تعقیب مقام قضائی را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارداشت : مأموران در اجرای این طرح ۳۱دستگاه موتورسیکلت و ۸دستگاه خودرو سرقتی را کشف و ۲۸ نفر سارق که دارای سوابق متعدد کیفری بودند دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف  ۲۹ دستگاه خودرو دارای دستور قضائی ، خاطر نشان کرد : در اجرای این طرح ضربتی و منسجم،  ۵۶ نفر از محکومین متواری و تحت تعقیب مقام قضائی شناسایی و در عملیات هایی جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سردار جعفری با تأکید بر استمرار طرح های پاک سازی نقاط آلوده و ارتقاء امنیت اجتماعی، اظهار داشت: پلیس با هرگونه بی نظمی و هنجار شکنی در سطح استان با جدیت مبارزه و با مجرمان و افرادی که قصد بر هم زدن آرامش عمومی داشته باشند برابر قانون رفتار می کند و می طلبد شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت توسط مخلان نظم عمومی در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

  • نویسنده : جمیله دبیری نیا