مدیر منطقه ویژه اقتصادی قشم، از آغاز اجرای طرح هر روستا یک پارک درراستای عمل به مسولیت های اجتماعی منطقه آزاد در جزیره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، احمد دیرستانی با اعلام این مطلب عنوان داشت: این طرح به عنوان یکی از اقدامات شاخص جزیره با هدف توسعه متوازن و بهره مندی عموم ساکنان از خدمات منطقه آزاد طراحی شده و به اجرا در می آید.

وی افزود: طرح مذکور با مشارکت سازمان منطقه آزاد قشم، بنیاد مسکن و دهیاری ها در روستاهایی که در محدوده منطقه ویژه اقتصادی قرار دارند، سال آینده اجرایی می شود.

به گفته دیرستانی، در طرح هادی روستاهایی که طبق تفاهم نامه بین سازمان منطقه آزاد قشم و بنیاد مسکن، به این بنیاد واگذار شده ، نقاطی برای ساخت پارک جانمایی شده تا سرانه رفاهی و تفریحی روستاها را ارتقا دهد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی قشم اظهار امیدواری کرد که در سال جدید شاهد تحقق شعار هر روستا یک پارک باشیم و گفت: امید است با همکاری بین سه بخش سازمان، بنیاد و دهیاری، به افزایش امکانات و تسهیلات روستایی در محدوده منطقه ویژه کمک کنیم.

گفتنی است، ۱۲۰۰ کیلومتر از اراضی جزیره قشم و هنگام، جزو منطقه ویژه اقتصادی قشم می باشد که در تصدی و مسوولیت سازمان منطقه آزاد قشم قرار دارد.