شهردار بندرعباس از احداث و نوسازی بازارچه 22 بهمن به همت مجموعه شهرداری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، شهردار بندرعباس گفت‌ : بر حسب جلسه مورخ ۱۴ شهریور ماه سال جاری به ریاست مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان ، مجوز احداث و نوسازی بازارچه ۲۲ بهمن به شهرداری واگذار شد.

مهدی نوبانی بیان کرد : پس از جلساتی که با دستگاه های مربوطه برگزار شد اداره کل راه و شهرسازی موافقت نمود که زمین بازارچه را به شهرداری بندرعباس واگذار و شهرداری نیز نسبت به احداث و نوسازی این بازارچه اقدام نماید.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه مساحت این بازارچه به همراه پارکینگ حدود ۲۰ هزار متر مربع می باشد، اظهار کرد: کار احداث و نوسازی بازارچه با ۸۰۰ غرفه از نیمه دوم سالجاری آغاز می شود و بصورت بهره برداری موقت در اختیار کسبه ای که در حال حاضر در این بازار فعال هستند قرار می گیرد.

این مقام مسئول گفت : از ۱۶ شهریور ماه لغایت ۲۶ شهریور سالجاری از ساعت ۲۰ الی ۲۲:۳۰ کار ثبت نام متقاضیان واجد شرایط جهت تشکیل پرونده و مراحل قانونی واگذاری در دفتر مدیریت این بازارچه انجام می شود.

نوبانی در پایان تاکید کرد : شهرداری بندرعباس در راستای رشد و توسعه شهری تعهدات خود اقدامات بهینه و در خور شأن به شهروندان انجام می دهد و امیدوارم که با همراهی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شاهد توسعه و پیشرفت شهر بندرعباس باشیم.

انتهای پیام