شهردار بندرعباس از احداث سالن ورزشی ویژه بانوان خبر داد و گفت : در راستای توسعه ورزش بانوان تا یکسال آینده سالن ورزشی ویژه بانوان این شهر احداث و به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مهدی نوبانی در پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه ورزش از ارکان اصلی رشد و توسعه جسم و روح می باشد ، اظهار کرد : توسعه ورزش باعث ارتقاء افزایش روحیه ، سلامت عمومی و نشاط اجتماعی می شود.

نوبانی گفت : ایجاد بسترهای مناسب ورزشی سبب تحرک ، نشاط و پویایی در جامعه می شود و مجموعه مدیریت شهری ، حمایت از ورزش را در دستور کار خود قرار داده است و شهرداری بندرعباس آمادگی دارد که جهت ایجاد فضاهای ورزشی مورد نیاز در شهر بندرعباس با اداره ورزش و جوانان همکاری و تعامل داشته باشد.

وی در ادامه افزود : ۶۷ زمین چمن مصنوعی در شهر بندرعباس احداث شده است و در سال‌جاری نیز در راستای عدالت محوری برنامه‌هایی برای احداث زمین چمن مصنوعی در شهر بندرعباس بخصوص شهرک پیامبر اعظم در دستور کار مجموعه شهرداری بندرعباس قرار دارد.

نوبانی عنوان کرد : قرار است با همکاری هیئت همگانی برنامه هایی برای شهروندان اجرا کنیم و در سطح محلات برنامه‌هایی همچون پیاده روی صبحگاهی، برگزاری ایستگاه های ورزشی اجرا شود و در بوستان ها نیز در حوزه همگانی کار کنیم.

وی گفت : اگر طرح هایی در سطح شهر وجود داشته باشد بخواهند با تغییر کاربری به فضای ورزشی تبدیل شوند از این مسئله استقبال می کنیم.

شهردار بندرعباس در ادامه با بیان این مطلب که شهرداری بازوی قدرتمندی برای ورزش محسوب می شود ، خاطرنشان کرد : مالکیت زمین چمن تختی مربوط به شهرداری است و وجود ۶۷ زمین چمن مصنوعی در شهر بندرعباس بعنوان یک بازوی قدرتمند برای ورزش است و اگر قرار باشد تیم های شهرداری یا پرسنل این مجموعه از زمین چمن تختی استفاده کنند باید هزینه های هنگفتی پرداخت نمایند، لذا می طلبد که تفاهم‌نامه ای با سازمان ورزش و جوانان استان در راستای خدمات به پرسنل و تیم های شهرداری ارائه شود.

نوبانی در پایان تصریح کرد : امیدواریم با همراهی و همکاری دو مجموعه شهرداری و اداره ورزش و جوانان شاهد ایجاد زیر ساخت های مناسب و شکوفایی ظرفیت ها در عرصه های مختلف ورزش باشیم.

انتهای پیام