عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: با آغاز مجدد عملیات عمرانی احداث پل خلیج فارس یکی از رویاهای دیرینه تمام مردم ایران محقق می شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، احمد مرادی در آئین از سرگیری ساخت پل خلیج فارس، اظهار داشت: جزیره قشم، جامعه محلی و فرهنگ غنی آن یک ظرفیت و فرصت بی نظیر برای فرهنگ و اقتصاد ملی ایران اسلامی هستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در دوران دولت مردمی سیزدهم، تلاش های فراوانی برای رفع کمبودها و افزایش سرعت روند توسعه متوازن در جزیره قشم شروع شده که موجب امیدواری و افزایش اعتماد جامعه محلی شده است.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس تصریح کرد: در حوزه های زیرساختی و همچنین برای حل مشکل مسکن جوانان جزیره تلاش های خوبی صورت گرفته و پس از آغاز عملیات اجرایی پل خلیج فارس نوبت به حل مشکل آب روستاهای قشم خواهد بود.

به گفته مرادی؛ با توجه به فعالیت نیروگاه های منطقه، نزدیک به یکهزار مگاوات برق تولید و حبس در جزیره داریم که در حال مذاکره و برنامه ریزی برای استفاده از توان تولید برق جزیره در شبکه سراسری هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تجار و بازرگانان جزیره قشم از مدیریت و تعامل مناطق آزاد در دوره مدیرعاملی دکتر فتح الهی؛ رضایت خوبی دارند، اما باید برای استفاده از ظرفیت های موجود در بازار کشورهای همسایه بویژه کشورهای بخش جنوبی خلیج فارس نیز برنامه ریزی کرد.

انتهای خبر/