خبرنگاران پس از بازدید از 3 طرح در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس به نمایندگی از طرح های نهضت ملی مسکن بندرعباس در نشست خبری مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان در سالن کنفرانس این اداره شرکت کردند .

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان در نشست خبری در جمع خبرنگاران ،گفت: درصد پیشرفت فیزیکی در پروژه های در دست ساخت قریب به یک درصد و بالاترین آن ۵۵ درصد است.

عباس کمالی ،افزود : سهم هرمزگان از طرح ملی نهضت مسکن ۴۹ هزار و ۹۵۰ واحد در نظر گرفته شده است، و بر اساس میانگین جمعیتی سهم استان به صورت سالیانه ۱۲ هزار و ۴۸۸ واحد مسکونی است.

کمالی ،  ادامه داد: پروژه های ۱۶۰ واحدی، ۲۵۶ واحدی و ۸۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن از مهمترین پروژه هایی بود که خبرنگاران از آنها در شهر بندرعباس بازدید کردند.

وی ، مطرح کرد : کل واحدهای مسکونی در حال ساخت در این پروژه ها بالغ بر ۱۶ هزار واحد است و درصد پیشرفت فیزیکی آنها هم از یک تا ۵۵ درصد است.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان، تصریح کرد: در حال حاضر طبق آخرین آمارها بیش از ۹۸ هزار و ۹۸۱ تَن برای طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان ثبت نام کردند که تاکنون ۲۳ هزار تَن حائز شرایط اولیه بوده اند که از این تعداد واجد الشرایط ۱۰ هزار و ۴۰۰ تَن نیز تایید نهایی شدند.

 کمالی خاطرنشان کرد: در بخش خودمالکین نیز ۳ هزار و ۵۸۸ واحد معرفی به بانک و پذیرش شده است که از این تعداد یکهزار و ۶۳۵ واحد در قالب ۱۷۰ پروژه دارای قرارداد و طی فرآیند پرداخت تسهیلات هستند.

گفتنی است ،در پایان این نشست خبری  از خبرنگاران در سالن کنفرانس اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان  تجلیل شد.

خبرنگار : جمیله دبیری نیا

انتهای پیام