استاندار هرمزگان با همراهی شهردار بندرعباس از چند پروژه عمران شهری بازدید کرد و از نزدیک روند فعالیت‌های اجرایی این پروژه‌ها را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، عباس امینی‌زاده  در حاشیه بازدید استاندار هرمزگان از پروژه‌های عمران شهری اظهار کرد: تمرکز فعالیت‌های عمرانی شهرداری در سال جاری بر روی اجرای پروژه‌های رفع نقاط آبگیر شهر حین بارندگی است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر این پروژه‌ها عملیات اجرایی فازهای تکمیلی کوهستان پارک پنجه علی نیز در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۵ پروژه عمرانی شاخص در شهر بندرعباس در حال اجراست که این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال را به خود اختصاص داده است.

این مقام مسئول همچنین عنوان کرد: اجرای چهار پارک و مجموعه فضای سبز مجموعا به میزان ۴۰ هکتار، جزو دیگر اقدامات اجرایی شهرداری بندرعباس است که در تلاشیم این پروژه‌ها تا قبل از پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

شهردار بندرعباس با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی بلوار ساحلی جدید در بخش شرقی این شهر، گفت: اجرای این پروژه به دو دلیل شامل برقراری و بهره مندی بیشتر از ساحل و توجه به نیازهای حوزه پدافند غیر عامل در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: در تلاشیم تا قبل از پایان سال جاری، بخش عمده این بلوار بزرگ که مجموعا دارای ۲۴ کیلومتر طول است، به بهره‌برداری برسد.