مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری هرمزگان از تاسیسات سوختگیری هوایی و مخازن ذخیره سازی ای . تی کی بندرعباس بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری هرمزگان ضمن بازدید از روند اجرای پروژه های احیای ظرفیت ذخیره سازی در سوختگیری هواپیمایی بندرعباس گفت : با برنامه ریزی و مدیریت خوبی که انجام شده ذخیره سازی، تامین و انتقال سوخت هواپیما به فرودگاه های استان بی وقفه و بدون تاخیر در حال انجام است.

محمد رادمهر با اشاره به اقدامات پدافندی صورت گرفته در مجموعه فرودگاه های کشور خصوصا فرودگاه بندرعباس گزارشی از نحوه پوشش تاسیسات سوختگیری هواپیمایی فرودگاه بندرعباس ارائه کرد و افزود: هماهنگی و تعامل دستگاه های ذیربط سرعت انجام امور را افزایش داده است.

رادمهر با ابراز رضایت از انجام پروژه های بهینه سازی و افزایش ذخیره در این تاسیسات از زحمات مجموعه پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان و اهتمام به امر بازدارندگی و پدافند غیر عامل تشکر کرد و در پایان گفت: مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در هرمزگان شامل مدیر توانمد و همکاران سختکوش این منطقه در حوزه پدافند غیر عامل توجه جدی و ویژه ای دارند و لازم می دانم ضمن تشکر از این عزیزان موارد این اقدامات و تلاش ها را به مقام عالی استان هم گزارش کنم.

در این بازدید مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان گزارشی از تعمیرات اساسی مخازن سوخت ای. تی. کی تاسیسات سوختگیری هواپیمایی ارائه کرد و افزود: با اتمام این کار جهادی در کوتاه ترین زمان توانستیم ظرفیت ذخیره سازی در این تاسیسات را به بالاترین میزان ممکن ارتقاء دهیم.

احمد سالاری فر با اشاره به اهمیت سوخترسانی به فرودگاه های استان افزود: همه فرودگاه های استان دارای موقعیت خاصی در کشور هستند و ابعاد گردشگری اقتصادی و بعضا نظامی به آنها اهمیت مضاعفی داده است.

سالاری فر در پایان با اشاره به جلسه اخیر با مدیران منطقه آزاد کیش و اقدامات صورت گرفته برای نوسازی خودرو های سوخت رسان به هواپیماها در فرودگاه های استان گفت: با پیگیری های متعدد و البته حمایت استاندار محترم و تعامل بین دستگاهی و ارتباط میان وزارتخانه های متعدد روند نوسازی رفیولر ها نیز بزودی آغاز خواهد شد.

انتهای خبر /