فرماندار شهرستان بندرعباس از احیا و نوسازی بافت فرسوده محله اسلام آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، محمد مرودی در جلسه ستاد بازآفرینی شهر بندرعباس تصریح کرد : با توجه به تاکید استاندار هرمزگان بر احیای بافت های فرسوده در محلات شهر  بندرعباس، بهسازی و نوسازی محله اسلام آباد وارد فاز عملیاتی شد.

وی با اشاره به اینکه در ستاد بازآفرینی شهری باید از تجربیات و مدل های موفق موجود در کشور الگو گرفت افزود: در صورتی که طرح های میان مدت و دراز مدت کارشناسی و نوآورانه طراحی و ارائه گردد، می توان از اعتبارات شهرستان، استان و حتی ملی جهت اجرا بهره برد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرعباس ادامه داد:  لازمه ی این مهم حضور مردم و اقناع سازی آنان در جهت احیاء بافت قدیم می باشد.

فرماندار شهرستان بندرعباس ضمن تاکید بر همکاری همه دستگاه‌ها اجرایی شهرستان در جهت تسریع در روند احیا و نوسازی محله اسلام آباد گفت: اگر در محلات قدیمی زیر ساخت های لازم فراهم شود بخش خصوصی از حضور و سرمایه گذاری در این محلات استقبال می کند.

مرودی در پایان ضمن تاکید  بر طراحی کارشناسی و فنی  گفت: لازم است اجرای طرح های بازآفرینی شهری با هماهنگی کامل نهادهای متولی ودستگاه های اجرایی انجام شود تا شاهد دوباره کاری واتلاف زمان و سرمایه نباشیم.

انتهای پیام