معاون رییس جمهور، گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل زیرساخت‌های مناطق سیل زده جاسک با درخواست استانداری هرمزگان به این مناطق اختصاص می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، محمدباقر نوبخت در بازدید از مناطق سیل زده جاس( روستای سدیچ ) اظهار داشت: استانداری هرمزگان هر آنچه اعتبار برای تسریع در روند بازسازی این مناطق نیاز دارد را در نامه‌ای به سازمان برنامه و بودجه اعلام کند.

وی ادامه داد: پس از دریافت این نامه آن را به هیات دولت برده تا درصورت تصویب در اولین هفته پس از مصوب شدن به هرمزگان اختصاص یابد.

نوبخت اضافه کرد: مردم این مناطق در زمینه خانه‌های بهداشت، موتور سیکلت برای جابه‌جایی بهورز، راه به خصوص مرمت پل‌های تخریب شده و معیشت با مشکل‌هایی روبه‌رو هستند که باید به سرعت برای رفع آن‌ها تلاش کنیم.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور خاطر نشان کرد: بارها برای حضور در این مناطق برنامه‌ریزی کردم که بنا به دلایل مختلفی اجرایی نشد و امروز برای شنیدن سخن مردم و بازدید از این مناطق به هرمزگان سفر کرده‌ام.

نوبخت بیان داشت: استاندار در بدو ورود به جاسک مباحث و مسائل مطرح برای حل مشکل‌ها را بیان کرد که آن‌ها را پیگیری می‌کنیم تا ساکنان این مناطق نگرانی نداشته باشند.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور سدیچ جاسک را به مقصد روستای دولت آباد شهرستان بشاگرد ترک کرد.

  • نویسنده : جمیله دبیری نیا