شهردار بندرعباس گفت : در راستای حمل و نقل و سرویس ایاب و ذهاب جامعه معلولین و توان خواه و نابینایان در سطح شهر ، ۵ دستگاه ون توسط شهرداری در اختیار معلولان و توان خواه و نابینایان قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مهدی نوبانی به همراه مدیران مناطق یک ، دو و چهار شهرداری و همچنین رئیس سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری بندرعباس با جاودان رئیس انجمن نابینایان استان هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

شهردار بندرعباس در این دیدار بر اهتمام مدیریت شهری جهت رفع معضلات و مسائل مختلف سطح شهر تاکید و بیان کرد : شهرداری بندرعباس در راستای ارائه خدمات مطلوب به معلولین و توان خواه و نابینایان، مناسب سازی معابر فضاهای شهری را یکی از دغدغه های مجموعه می داند.

مهدی نوبانی گفت : مدیریت شهری برای رفع موانع و مشکلات جامعه نابینایان و معلولان و توان خواه مناسب سازی معابر، پیاده روها و اماکن شهری را در دستور کار خود قرار داده است تا در تردد آنها تسهیل صورت گیرد.

وی به بهره مندی اقشار جامعه از خدمات رسانی مجموعه مدیریت شهری اشاره و تصریح کرد : معلولان و توان خواه و نابینایان نیز مانند سایر افراد جامعه حق دارند بصورت عادلانه از خدمات شهری بهره مند شوند.

نوبانی گفت : امیدوارم با همراهی و مشارکت همه دستگاه ها بتوانیم بیش از پیش در امر خدمت رسانی به شهروندان گام برداریم.

این مقام مسئول بیان کرد : در راستای توانبخشی معلولین، احداث و طراحی دیوار تعادل و خریداری و نصب تجهیزات ورزشی در محوطه مرکز توانبخشی نابینایان توسط شهرداری انجام می شود.

شهردار بندرعباس در ادامه بیان کرد : سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی نسبت به همکاری با جامعه معلولین و توان خواه و نابینایان جهت هماهنگی و دراختیار گذاشت زمین ورزشی بصورت دو یا سه سانس در هفته، اقدام نماید.

نوبانی گفت : شهرداری های مناطق ۴ گانه با همکاری معاونت حمل ونقل شهرداری، طراحی، اصلاح هندسی و مناسب سازی معابر سطح شهر و پیاده روها به منظور تردد روان معلولین و توان خواه و نابینایان را در دستور کار خود قرار دهند.

این مقام مسئول افزود : مناسب سازی محوطه روبروی مرکز توانبخشی نابینایان و همچنین پیاده رو سازی و اجرای اینترلاک جهت تردد روان معلولین و توان خواه و نابینایان نیز در دستور کار مجموعه شهرداری قرار می گیرد.

نوبانی در ادامه با بیان اینکه مناسب سازی پل ها و معابر سطح شهر از دغدغه های مجموعه مدیریت شهری است ، اظهار کرد : معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری نسبت به بررسی و مناسب سازی پل هوایی روبروی مرکز توانبخشی نابینایان و ایجاد رمپ و سطح شیبدار جهت تردد آسان تر نابینایان و معلولان و توان خواه اقدام نماید.

گفتنی است ، در این جلسه مقرر گردید شهرداری منطقه یک ضمن هماهنگی با معاونت فنی و شهرسازی جهت در اختیار گذاشتن زمین جنب مجتمع نابینایان متعلق به راه و شهرسازی واقع در شهرک سجادیه به منظور ایجاد فضای پارکینگ خودروهای نابینایان اقدام نماید.

انتهای پیام