رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم از ارائه بیش از ده هزار و ۷۴۳ خدمت تشخیصی و درمانی در ایام نوروز خبر داد و گفت: با آغاز سفرهای نوروزی از ۲۵ اسفندماه سال گذشته لغایت پانزدهم فروردین ماه سال جاری ۸ هزار و ۳۰ نفر مراجعه سرپایی و بیش از ۷۳۰ نفر نیز در بخش‌های این مرکز درمانی بستری و تحت درمان قرار گرفتند.

 به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، دکتر مجتبی اسمعیلی به افزایش ۳۵ درصدی خدمات تشخیصی و درمانی نسبت به سال گذشته در این بیمارستان اشاره نمود و افزود: در این مدت ۹۶۰ مورد خدمت آزمایشگاهی و یک هزار و ۲۳ نفر خدمات رادیولوژی سی تی اسکن و سونوگرافی به قشموندان و میهمانان نوروزی ارائه شده است.

وی گفت: در این بازه زمانی ۱۵ بیمار جهت اقدامات درمانی متناسب با نیاز آنها به مراکز درمانی در مرکز استان اعزام شده اند که با توجه به آمارهای سال گذشته تعداد اعزام ها در نوروز ۱۴۰۲ به کمترین میزان در این زمینه رسیده است.

رئیس بیمارستان قشم در پایان از تلاش ها و کوشش های تمامی همکاران و پزشکان که در ایام پایانی سال گذشته و نوروز ۱۴۰۲ به صورت شبانه روزی در جهت بهبودی هرچه سریعتر بیماران مشغول خدمت رسانی بودند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای خبر /