مشاور امور پزشکی استاندار هرمزگان از استقرار ۴۵ دندانپزشک با ۴۰ یونیت مجهز در جزیره بوموسی برای ارائه خدمات درمانی رایگان به ساکنین جزایر سه گانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، محمد رضا مهری ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ، با اشاره به اجرایی شدن رویکرد دولت سیزدهم در مسیر ایجاد فرصت‌های برابر برای تمام مردم در نقاط مختلف گفت : با تدبیر نماینده عالی دولت در هرمزگان ، قرارگاه مردم جهت تسهیل خدمات رسانی در حوزه های مختلف ، به مردم مناطق مختلف استان راه‌اندازی شد.

مهری افزود : یکی از کار ویژه‌های قرارگاه مردم خدمت در حوزه سلامت و تلاش در جهت افزایش سطح خدمات درمانی و بهداشتی رایگان به ویژه در محلات و مناطق محروم است.

وی عنوان‌ کرد : با راهبری استاندارهرمزگان و پای کار آوردن امکانات درمانگاه ستاد بحران استانداری همچنین حضورجهادی پزشکان مجرب از سراسر کشور و همکاری مسئولان توانستیم شبکه‌ ی منسجم درمانی در حوزه‌های تخصصی پزشکی ایجادکنیم.

مشاور امور پزشکی استاندار هرمزگان ، تعداد اردوی جهادی پیشین قرارگاه را ۱۴ مورد عنوان کرد و اظهار داشت : از بهمن سال قبل و شروع اردوهای قرارگاه ، بیش از ۴۷ هزار خدمت درمانی به مردم شریف استان در بندرعباس ، هرمز ، حاجی‌آباد ، قشم ، رودان ، میناب ، بندرلنگه ، ابوموسی ، سیریک ، بشاگرد و … ارائه شده است.

مهری پانزدهمین اردوی درمانی قرارگاه ابوموسی را ویژه خدمات تخصصی دندانپزشکی دانست و توضیح داد : همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ، یک گروه ۴۵ نفره از متخصصین دندانپزشکی همراه با ۴۰ یونیت مجهز با پرواز اختصاصی از تهران به مقصد جزیره بوموسی آمدند.

مشاور پزشکی استاندار مدت این اردوی جهادی را تا روز جمعه اعلام و خاطرنشان‌ کرد : در این اردوی جهادی تلاش می‌شود مشکلات سلامت دهان و دهان ساکنین جزایر سه گانه به صفر برسد.

انتهای پیام