مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از ارائه خدمات پزشکی و درمانی از جمله دندانپزشکی ، تامین عینک و تب سنتی به صورت رایگان توسط قرارگاه جهادی الکفیل برای نیازمندان محله دوهزار شهر بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،استاندار هرمزگان بهمراه مدیرکل کمیته امداد استان از مرکز پزشکی و درمانی قرارگاه جهادی الکفیل واقع در محله دوهزار شهر بندرعباس بازدید نمود.

جلیل تراهی، در این خصوص اظهار داشت: طی دوسال اخیر ارائه خدمات پزشکی، دندا‌نپزشکی و درمان های تخصصی نیازمندان در جهت محرومیت زدایی از طریق دبیرخانه جهادی کمیته امداد هرمزگان در سطح استان انجام می گیرید.

تراهی به دغدغه‌ای دبیرخانه جهادی کمیته امداد هرمزگان برای ارائه خدمات پزشکی و درمانی به محلات کم برخوردار و حاشیه شهر بندرعباس اشاره و گفت: به‌ مناسبت ایام‌الله دهه فجر با همکاری قرارگاه جهادی الکفیل و همراهی و هماهنگی ستاد محرومیت‌زدایی به همت دوستی، استاندار هرمزگان مرکز ارائه خدمات پزشکی و درمانی در یکی از محلات کم برخودار و حاشیه شهر بندرعباس راه اندازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان تصریح کرد: قرارگاه جهادی الکفیل به ارائه خدمات پزشکی و درمانی از جمله  خدمات دندانپزشکی ، تامین عینک و تب سنتی به صورت رایگان برای نیازمندان محله دوهزار شهر بندرعباس می باشد.

انتهای پیام