مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از ارائه 111 هزار و 930 خدمت پزشکی و دندانپزشکی رایگان به نیازمندان این استان توسط گروه های جهادی درمانی در سال 1401 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ،  مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: گروه های جهادی درمانی در سال ۱۴۰۱ با حضور در مناطق محروم استان هرمزگان، ۱۱۱هزار و ۹۳۰ خدمت تخصصی پزشکی و دندانپزشکی رایگان به نیازمندان ارائه شد  که ارزش این خدمات پزشکی بالغ بر ۲۹ میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان بوده است.

حمید باسره، با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۸ گروه جهادی درمانی تخصصی و دنداپزشکی به مناطق محروم استان هرمزگان اعزام شدند، افزود: این تعداد خدمت رایگان به نیازمندان توسط ۷۳۳ پزشک و دندانپزشک اعزامی توسط گروه های جهادی درمانی به استان هرمزگان محقق شده است.

وی تصریح کرد: خدمات پزشکی این گروه های جهادی درمانی در بخش های دندانپزشکی، عمومی ، داخلی، چشم پزشکی، زنان و زایمان، کودکان، ارتوپدی، جراح عمومی، سونوگرافی و مشاوره بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان به ارزش و اهمیت خدمت صادقانه گروه های جهادی در مناطق محروم اشاره و یادآور شد: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی، تشکیل گروه‌های جهادی است که اعضای آن داوطلبانه در این گروه ها عضو شده و مشغول خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم به ویژه نیازمندان و محرومان جامعه می‌شوند.

باسره ، عنوان کرد :اعزام گروه های جهادی به استان هرمزگان با همکاری استانداری هرمزگان، کمیته امداد، قرارگاه مردمی سلامت و دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان بوده است.

انتهای خبر /