رییس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی هرمزگان گفت : ارتباط با کشورهای پیشرفته و صاحب تکنولوژی و برند که منجر به ارتباط دوسویه و شناخت بیشتر این کشورها از ظرفیت های استان هرمزگان باشد ، اولویت نخست اتاق بازرگانی هرمزگان است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، محمدرضا صفا در دیدار با اسکندری سرپرست نمایندگی وزارت امور خارجه در بندرعباس که با حضور رضایی دبیرکل اتاق بازرگانی هرمزگان همراه بود ، اظهار داشت : اتاق بازرگانی هرمزگان در بخش بین الملل دستاوردهای بسیار خوبی داشته است و امید است در سال جدید نیز با همکاری نمایندگی وزارت امور خارجه در استان بتوانیم با کشورهایی ارتباط برقرار نماییم که علاوه بر شناخت ظرفیت های استان بتوانیم از علم و تکنولوژی آنان در زمینه های مختلف استفاده نماییم.

صفا تاکید کرد : خوشبختانه بخش دولتی در استان با پارلمان بخش خصوصی ارتباط و تعامل بسیار خوبی دارد و ظرفیت ها برای معرفی بیشتر استان در بعد بین المللی کاملا مهیا است.

وی ادامه داد : ما به دنبال جذب سرمایه گذاری و اعزام هیات های تجاری به کشورهای صاحب فن و تکنولوژی هستیم و امید است همکاری های لازم در این زمینه صورت گیرد تا فرصت سوزی ها دراین زمینه به حداقل برسد.

انتهای خبر /