باحضور مدیرعامل و رئیس کمیته مسئولیت های اجتماعی شرکت گاز استان هرمزگان،از اعضای این کمیته جهت کسب تندیس نقره ای وزارت نفت تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، فواد حمزوی، مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان، ضمن تقدیر و تشکر از رئیس و اعضای کمیته مسئولیت های اجتماعی این شرکت که در سال جاری موفق به دریافت تندیس نقره ای از وزارت نفت شدند، افزود: مسئولیت اجتماعی هر سازمان و یا شرکت، در پیوند با مسئولیت آن در برابر جامعه، انسان‌ها و محیطی است که آن مجموعه فعالیت می‌کند تا بتواند تسهیل گر زندگی مردم باشد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه وزارت نفت و به خصوص شرکت ملی گاز ایران نگاه ویژه ای به مقوله مسئولیت های اجتماعی دارد و باید با یک برنامه ریزی منسجم، از رسالت اصلی خود یعنی ایجاد بسترهای لازم جهت رفاه و آسایش مردم غافل نشد و در کنار آن نیز به مقوله این امر خداپسندانه پرداخت.

گفتنی است در ابتدای این مراسم نیز ،بهمن بازگیر رئیس کمیته مسئولیت های اجتماعی شرکت گاز استان هرمزگان نیز ضمن تشکر از کلیه اعضا این کمیته (و به خصوص، علی سعدونی، دبیر این کمیته) ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در سال جاری پرداخت و افزود: در گزارشی از مجموعه فعالیت های این کمیته مربوط به سال ۹۸  که به وزارت نفت ارسال و پس از پایش و بررسی،  در بین ۹۴ گزارش پایداری ارایه شده  به این وزارتخانه، شرکت گاز استان هرمزگان موفق به دریافت تندیس نقره ای از این وزارتخانه شد.

وی تصریح کرد: هرجا که با مطالعه و برنامه ریزی پیش رفتیم بی شک چندین و چند برابر موفق تر بوده ایم و نمونه بارز آن در همین زمینه مسئولیت های اجتماعی است.

بازگیر به  تشریح برنامه های این کمیته در سال جاری اشاره و عنوان کرد:بی شک  در سال ۱۴۰۰، تمام تلاش اعضای این کمیته که بی شک باحمایت های همیشگی و بی دریغ مدیر عامل شرکت همراه خواهد بود، کسب تندیس طلایی وزارت نفت خواهد بود که مطمیناً جهت کسب این مقام فاخر، باید چندین و چند برابر نسبت به سال ۹۹ تلاش کرد.

شایان ذکر است در پایان از هریک از اعضای این کمیته باحضور مدیرعامل و رئیس کمیته مسئولیت های اجتماعی شرکت گاز استان هرمزگان، با اهداء لوح تقدیر شد.

گفتنی است در دی ماه سال جاری،۲ شرکت گاز استانی،۳ پالایشگاه و یک شرکت پتروشیمی موفق به دریافت تندیس طلایی و نقره ای از وزارت نفت شدند که یکی از این شرکت ها،شرکت گاز استان هرمزگان بود که تندیس نقره ای این وزازتخانه را به ویترین افتخارات خود اضافه کرد .