مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان طرح های نوروزی امسال این جمعیت در حوزه های امداد و نجات و جوانان را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ،  مهندس مختار سلحشورگفت: طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر استان هرمزگان از ۲۵ اسفند ماه جاری آغاز خواهد شد و تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ادامه می یابد که با برنامه ریزی های صورت گرفته در حوزه معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر ۲۸ پایگاه ثابت امداد و نجات بین شهری ، پایگاه های موقت و پایگاه دریایی، به همراه ۳۱ کشیک ۲۴ ساعته امداد و نجات به هموطنان در ایام نوروز خدمات ارائه خواهند کرد.

سلحشور با اشاره به اجرای بازآموزی ویژه طرح امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۲ و با هدف توانمندسازی نجاتگران در پایگاه های امدادی، یادآور شد: امدادگران با به کارگیری خودروهای عملیاتی شامل آمبولانس، وانت و خودرو نجات به صورت ۲۴ ساعته، در طول طرح امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۲ به مسافران ارائه خدمت خواهند داشت.

وی ،  افزود: امسال در ایام نوروز اعضای داوطلب جوان با برپایی ۱۰ پست خدمات بشردوستانه جهت مسافران نوروزی، از ۲۵ اسفند ماه در ورودی های استان هرمزگان، با شعار «جوانان سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی» به مسافران خدمات بشر دوستانه ارائه می کنند و فعالیت خود را تا ۱۳ فروردین ماه سال آینده ادامه می دهند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان ، عنوان کرد: ۶ پست از مجموع پست های نوروزی جوانان ثابت در شهرستان های بندرعباس، قشم، سیریک جاسک رودان پارسیان و حاجی آباد و ۴ پست سحاب در شهرستان های قشم ،جاسک، بندرعباس و جزیره هرمزبه مسافران نوروزی خدمات ارائه خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد:در طول ۲۰ روز طرح نوروزی این جمعیت در دو حوزه امداد و جوانان بیش از ۶۰۰نفر از اعضا، داوطلبان، امدادگران و نجاتگران مشارکت خواهند داشت و به مسافران خدمات نوروزی ارائه می کنند.

 

انتهای خبر/