با حضور مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، از ۲۸ دانش آموز شهرستان میناب که در کنکور ۱۴۰۰ عملکرد درخشانی داشتند، در قالب جشن ستارگان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، جشن ستارگان کنکور ۱۴۰۰ شهرستان میناب با حضور مسولین استانی و شهرستانی و‌همچنین جمعی از معلمان و والدین، در سالن فرهنگسرای این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم‌‌ از ۲۸ دانش آموز شهرستان میناب که در کنکور ۱۴۰۰ عملکرد مطلوبی داشتند، به همراه معلم کلاس اول آن دانش آموز، و ۱۰ مدیر مدارس برتر تجلیل شدند.

مدیرکل آموزش و‌پرورش هرمزگان گفت: برگزاری جشن ستارگان با هدف ایجاد انگیزه در دانش آموزان و بازتاب زحمات همه فرهنگیان که در طول سالیان گذشته برای شکوفایی آینده سازان این جامعه متحمل رنج و زحمت می شوند، می باشد.

محمد قویدل گفت: در طول این دو سال اخیر که جهان با بحران کرونا درگیر شده و با وجود مشکل در زیر ساخت و وسایل سخت افزاری در استان هرمزگان، ولی با از خود گذشتگی و‌مجاهدت همه فرهنگیان شاهد رشد در شاخص های آموزشی و‌پرورشی بوده ایم.

به گفته قویدل، رتبه آموزش و پرورش استان هرمزگان در کنکور ۱۴۰۰ از ۲۴ کشوری به جایگاه ۲۱ ارتقاء پیدا کرده و برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش استان،  میانگین نمرات دروس کتبی و درصد قبول استان، بالاتر از میانگین کشوری قرار گرفت که این از خود باوری دانش آموزان و تلاش مضاعف همه معلمان نشات گرفته است.

 مدیرکل آموزش و‌پرورش استان هرمزگان به داشتن برنامه منظم درسی برای رسیدن به موفقیت اشاره کرد و گفت: توصیه من به دانش آموزان پایه دوازدهم که خود را برای کنکور ۱۴۰۱ آماده می کنند این است که از فرصت طلایی باقیمانده باید نهایت استفاده را برد و با یک برنامه مدون و منظم در تعطیلات عید نوروز و فرصت باقی مانده و تلاش بیشتر می توان به موفقیت بیشتر امیدوار بود.

انتهای پیام