رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: پیرو تأکیدات رئیس قوه قضائیه مبنی بر لزوم «فراهم سازی زمینه‌هایی که منجر به ارائه مطلوب‌تر خدمات قضایی به مردم از سوی دستگاه قضایی می‌شود»، نماینده اداره ثبت اسناد و املاک در دادگستری شهرستان سیریک مستقر شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار داشت: در راستای اجرای اولویت‌های پانزده گانه مطرح شده توسط رئیس قوه قضاییه در ابتدای سال ۱۴۰۱ به ویژه تأکیدات ایشان در خصوص لزوم «فراهم سازی زمینه‌هایی که منجر به ارائه مطلوب‌تر خدمات قضایی به مردم از سوی دستگاه قضایی می‌شود»، نماینده اداره ثبت اسناد و املاک در دادگستری شهرستان سیریک مستقر شد.

مجتبی قهرمانی هدف از افتتاح دفتر نمایندگی اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان سیریک را کاهش نیاز به تردد اهالی این شهرستان به مرکز استان و شهر میناب، تکریم مراجعان و خدمت رسانی مطلوب به مردم عنوان کرد.

وی تصریح کرد: از این پس با استقرار نماینده ثبت اسناد و املاک در دادگستری شهرستان سیریک، تمام خدمات ضروری ثبتی از جمله توقیف و رفع توقیف املاک در محل دادگستری این شهرستان صورت می‌گیرد.

این مقام قضایی در ادامه، تکمیل روند ارائه خدمات قضایی به مردم شهرستان سیریک را توفیق بزرگی دانست که همزمان با نگاه تحول گرایی در دستگاه قضایی توجه ویژه‌ای را می‌طلبد تا وظایف خطیر و حساس مسئولین در بسط و گسترش عدالت، آزادی‌های مشروع، حفظ حقوق عامه، پیشگیری از وقوع جرم و نظارت بر حسن اجرای قوانین را به نحوی که شایسته مردم نجیب این شهرستان است به سرانجام رساند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان خاطر نشان کرد: از طریق ایجاد شبکه‌های ارتباطی و توسعه زیر ساخت‌های الکترونیک در دادگستری سیریک، دسترسی به سامانه‌های مربوط به اداره ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان در این شهرستان میسر و امکان ارائه خدمات به مردم فراهم شده است.