به پاس توفیقات و تعالی‌گری مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس ، نشان ویژه مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی به وی اعطا شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، در نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، نشان ویژه مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی به پاس توفیقات و تعالی‌گری مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس به علیرضا جعفرپور اعطا شد.

همچنین در این آیین که با هدف سوق دادن روابط عمومی‌ها به سمت سرآمدی، ارتقاء کیفیت فعالیت‌ها و انطباق آن‌ها با استانداردهای یک روابط عمومی سرآمد در ابعاد ساختاری، کارکردی و محتوایی برگزار شد، از روابط عمومی‌های برتر کشور با اهدای تندیس بلورین، سیمین و زرین تقدیر به عمل آمد.

 

در ادامه این آیین پس از ارزیابی روابط عمومی‌های برتر کشور بر اساس مدل تعالی تخصصی شده EFQM در روابط عمومی، شامل ۹ معیار بنیادین سرآمدی و ۸۱ شاخص فرعی، روابط عمومی‌های سرآمد در سه سطح زرین، سیمین و بلورین معرفی شدند.

پس از اعلام بیانیه هیئت‌داوران، روابط عمومی شرکت نفت ستاره خلیج فارس به دلیل تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی براساس مدل QMPR طبق آرای ممیزان و ارزیابان و کسب ۴ ستاره به عنوان روابط عمومی سرآمد معرفی شد و تندیس زرین این جشنواره نیز به علیداد واحدی مدیر روابط عمومی و بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس اعطا شد.

انتهای خبر /