جلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت مقابله با کرونای شهرستان بستک به ریاست سرپرست فرمانداری شهرستان و با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و دیگر اعضا، در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، در این جلسه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستک با اشاره به افزایش مبتلایان سویه جدید ویروس کرونا، خواستار محدودیت بیشتر در سطح شهرستان و همکاری بیشتر ارگان های مربوطه  شد.

سرپرست فرمانداری بستک ضمن اشاره به اینکه برگزاری این جلسه در راستای حفظ سلامت مردم است، تأکید کرد:شهرداری‌ها و دهیاری تا اطلاع ثانوی اماکن تفریحی مانند پارک‌‌ها و بوستان‌های شهری و روستایی را که سبب تجمع افراد می گردد، تعطیل نمایند.

 بستان، همچنین از بخشداران خواست طی هماهنگی با امامان جمعه، مدیران آموزش و پرورش و دهیاران روستاهای درگیر از جمله کوخرد، بست قلات، زنگارد و گریند نمازهای یومیه و جمعه به مدت دو هفته برگزار نشود و ضمن غیرحضوری بودن مدارس در طول این دو هفته، از هرگونه مراسم و تجمعاتی از قبیل جشن عروسی، مجلس ختم و برگزاری جشنواره خودداری گردد.

رئیس ستاد کرونای شهرستان بستک خاطر نشان کرد: تمام مسابقات ورزشی رسمی و دوستانه شهرستان لغو و مسابقات استانی نیز بدون حضور تماشاگر برگزار شود. همچنین فعالیت تمامی رستوران‌ها و کبابی‌ها تا اطلاع ثانوی به صورت بیرون باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان بستک در پایان بر تشدید نظارت ها توسط بازرسین بهداشتی، نیروی انتظامی، اداره صمت و اتحادیه اصناف تأکید کرد.

انتهای پیام