رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: ساختمان جدید دادگستری شهرستان بشاگرد با اعتبار اهدایی از سوی ریاست قوه قضاییه احداث و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،مجتبی قهرمانی در مراسم افتتاح ساختمان جدید دادگستری بشاگرد اظهار داشت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۴ هزارمتر مربع و با زیربنای ۸۰۰ متر با کیفیت مناسب ساخته شده و در اختیار مردم شریف بشاگرد قرار گرفته است.

قهرمانی تصریح کرد: هزینه این ساختمان مستقیماً از طرف ریاست محترم قوه قضاییه تأمین شده است و بالغ بر ۹ میلیارد و ششصد میلیون تومان هم برای ساخت این پروژه هزینه شده است.

وی  در ادامه ضمن تشکر از عوامل اجرایی این پروژه، به وظایف و مأموریت های دستگاه قضایی در ابعاد مختلف به ویژه در حوزه حفظ کرامت کارکنان قضایی و اداری و تکریم مراجعین اشاره کرد و گفت: بدون تردید یکی از اولویت های مهم دستگاه قضایی حفظ کرامت همکاران و مراجعین است و یقیناً افتتاح این ساختمان، گامی اساسی در راستای ارتقاء و توسعه کمی و کیفی امکانات رفاهی و تسهیل روند دسترسی بهتر و بیشتر مردم به خدمات قضایی به شمار می رود.

 قهرمانی خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان در تلاش است، با عنایت به تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه، ضمن تأمین امکانات مناسب و همچنین تکمیل و بهره برداری از طرح ها و پروژه‌های عمرانی در کنار ارائه خدمات مطلوب قضایی به مردم، محیط مناسبی را برای کارکنان خود و مراجعه کنندگان فراهم سازد.

این مقام قضایی همچنین یادآور شد: امیدواریم بتوانیم با تکمیل و افتتاح پروژه های در حال احداث در اقصی نقاط استان هرمزگان، در جهت تکریم ارباب رجوع، کاهش اطاله دادرسی و شتاب بخشی به ارائه خدمات قضایی به موفقیت‌های بیشتری دست یابیم.

انتهای پیام