فاز نخست شهرک مروارید با سرمایه‌گذاری 2 هزارمیلیاردی سازمان منطقه آزاد قشم باهدف افزایش سرانه رفاهی جزیره در پنجمین دور افتتاحیه‌های ریاست جمهوری افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، این شهرک رفاهی در مساحتی به وسعت دو هزار و ۵۰۰ مترمربع شامل پنج واحد ویلایی با زیربنای هر واحد ۵۳۰ مترمربع است که چهار واحد دوطبقه و یک واحد دوبلکس را شامل می‌شود.

با افتتاح این شهرک رفاهی، برای ۷۰ نیروی بومی به‌صورت مستقیم و ۲۱۰ نیرو به‌صورت غیرمستقیم اشتغال ایجادشده و ظرفیت شهرک‌های رفاهی این منطقه آزاد، ارتقا می‌یابد.

گفتنی است امروز دوشنبه ۳۱ خردادماه ۱۴۰۰ در آیین ویدیو کنفرانسی با حضور رییس جمهوری تعداد ۱۰۵ پروژه بااعتبار ارزی ۶۶۷ میلیون دلار و ۲۷۶ میلیون یورو و ریالی ۶۱ هزار و ۱۵۰ هزارمیلیاردی در سه بخش افتتاح، کلنگ زنی و معرفی طرح‌های در حال اجرا در منطقه آزاد قشم معرفی و به بهره‌برداری رسید.

یادآور می‌شود، منطقه آزاد قشم پیش‌ازاین در چهار مرحله از افتتاح‌های ریاست جمهوری در دولت تدبیر و امید با ۶۳ پروژه به اعتبار ریالی ۶۴ هزار و ۶۷۰ میلیاردی و ارزی ۳۴۰ میلیون یورو و ۲۸۱ میلیون دلاری در دو بخش دولتی و خصوصی حضورداشته است.