با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صمت ، احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، رئیس سازمان صمت هرمزگان ، فرماندار بندرعباس ، جمعی از مسئولان و خبرنگاران واحد فرآورده های نفتی ققنوس کجور هرمزگان در شهرک صنعتی گمبرون افتتاح شد .

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، در هشتمین روز از دهه مبارک فجر واحد فرآورده های نفتی ققنوس کجور هرمزگان با سرمایه گذاری بالغ بر ۳۲۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی بیش از ۱۵ نفر به صورت مستقیم در شهرک صنعتی گمبرون بندرعباس افتتاح شد.

رئیس سازمان صمت هرمزگان ، در آیین افتتاح واحد فرآورده های نفتی ققنوس کجور هرمزگان ، با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،  گفت : امروز بیش از ۴۰ واحد صنعتی کوچک مقیاس با اعتباری بالغ بر یکهزار میلیارد تومان و اشتغال بیش از ۵۷۰ نفر مستقیم در سطح استان هرمزگان در حضور مقامات ملی و استانی افتتاح شد.

خلیل قاسمی ، افزود : این واحدهای صنعتی و معدنی در شهرستان های بندرعباس ، بندرلنگه ، بستک ، جاسک ، رودان ،  سیریک، بشاگرد، میناب و حاجی آباد  افتتاح و یا  عملیات اجرایی این واحدهای صنعتی و معدنی کوچک و متوسط آغاز می شود .

قاسمی ، عنوان کرد : مهمترین محصولات تولیدی واحد فرآورده های نفتی ققنوس کجور هرمزگان می توان به تصفیه اول روغن موتور با ظرفیت ۲۳ هزار تُن، تصفیه اول روغن دنده خودرو با ظرفیت ۵۰۰ تُن، تصفیه اول روغن دنده صنعتی با ظرفیت ۵۰۰ تن و روغن هیدرولیک صنعتی با ظرفیت یکهزار تُن در سال اشاره کرد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در آیین افتتاح ۴۰ واحد صنعتی و معدنی که بصورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد ، گفت : بهتر است در طول سال ایامی را برای ارائه عملکرد ، گزارش کار و همچنین معرفی پروژه ها به مردم مشخص کنیم تا مردم از خدمات مسئولان مطلع شوند .

احمدمرادی ، خاطر نشان کرد : از سرمایه گذاران کوچک و بزرگ حمایت کنیم زیرا این سرمایه گذاران زمینه ایجاد اشتغال را فراهم می کنند .

مرادی ، با بیان اینکه تمام تلاشمان را جهت رفع موانع موجود بکار می گیریم ، اضافه کرد : سرمایه گذار باید ذی نفع باشد و و سرمایه اش را صرف تولید کند واز طرفی نگاه دولت به سویی است که سرمایه گذار ، سرمایه انباشه را وارد تولید کند .

خبرنگار : جمیله دبیری نیا

انتهای خبر /