معاون بهداشتی وزیر بهداشت گفت : ۲ هزار پروژه بهداشتی شامل خانه بهداشت ، مراکز جامع شهری و روستایی در سراسر کشور تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، حسین فرشیدی در آیین معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت : موفقیت در مبارزه و پیشگیری از کووید یک همکاری بین بخشی مثال زدنی در همه ابعاد را در کشور به دنبال داشت.

وی با اشاره اینکه ۳ سال پرتلاطم در کشور در دوران همه گیر کووید را گذراندیم، گفت: در ۳ سال دوران کرونا همه در یک مسیر و فقط برای بهبود و ارتقا سلامت مردم کنار یکدیگر قرار داشتیم، در این دوران شاهد مسئولیت‌های انسانی، اجتماعی تا اجماع همه مسئولان بودیم.

حسین فرشیدی دوران کووید را نماد بارزی از دفاع در برابر بیماری دانست و با ارج نهادن به مقام شهدای مدافع سلامت، تصریح کرد: در هرمزگان تک تک هر ۱۲ هزار نفر در کنار همدیگر بودند و بنده به عنوان عضوی از این خانواده شاهد جانفشانی همه کارکنان، اساتید و دانشجویان بوده‌ام.

وی با اشاره به مزایای ادغام آموزش در سلامت ادامه داد: اثرات این ادغام در همه گیری کووید بیشتر نمایان شد که بهره مندی از اساتید و دانشجویان در وسط میدان همراه با مدافعان سلامت را به نمایش گذاشت.

معاون بهداشتی وزارت بهداشت با تاکید بر توسعه شبکه بهداشتی در سراسرکشور خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت این شبکه در حوزه سلامت با محوریت عدالت در سلامت،دو هزار پروژه بهداشتی در سراسر کشور تا پایان سالجاری به بهره برداری می‌رسد.

فرشیدی یادآور شد : چرخه خدمت‌رسانی در نظام شبکه با محوریت عدالت در سلامت با تاکید بر پزشک خانواده بسیار موردتوجه قراردارد ودراین راستا زیرساخت‌های این بخش بهسازی، نوسازی و توسعه خواهند یافت.

انتهای پیام