همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و با حضور مدیران عامل شركتهاي خطوط لوله و مخابرات و ملي مهندسي و ساختمان نفت پروژه برق رسانی به مراکز طرح احداث خط لوله جدید ۲۶اینچ بندرعباس-سیرجان-رفسنجان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، مدیر عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت در این مراسم با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر ،ماه پرفیض و برکت رجب و میلاد باسعادت امام محمد تقی گفت : خداراشاکرم که این توفیق نصیب شد تاامروز بتوانیم خدمتی موثر برای میهن عزیزمان انجام دهیم.

ارسلان رحیمی افزود : این طرح درراستای طرح های زیربنایی و اشتغال زایی کشور و انتقال پایدار و تامین بهتر سوخت برای هم میهنان عزیزمان باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بااشاره به سخنان ائمه اطهار در خصوص خدمت رسانی صادقانه و جهادگونه گفت : همواره باید درراستای فرمایشات این بزرگوار به دین مبین اسلام و انقلاب گام برداریم.

رحیمی تاکید کرد : اکنون که خداوند توفیق داده تا دردوران اسلام و انقلاب  اسلامی زندگی کنیم  باید سعی کنیم و تمام تلاش خودرابرای رسیدن به اهداف عالی انقلاب به کار بگیریم.

وی بااشاره به تجربه و تخصص بالای نیروهای شرکت خطوط لوله و مخابرات گفت: این سطح بالای تخصص و تجربه سبب شده تا کارها به نحو احسن و بدون نقص انجام شود.

مدیر عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت باتاکید برمدیریت جهادی افزود : وقتی کارها درراه خدا و جهاد گونه باشد همه کارها به اراده خداوند انجام خواهد شد.

رئیس واحد مهندسی برق منطقه خلیج فارس دراین مراسم گفت : خط توسعه پست بندرعباس شامل ۲beyخط و ترانس است با ظرفیت ۱۴/۹ مگابایت افتتاح شد که این میزان به ظرفیت دیماند انتقال نفت بندرعباس جهت پروژه های آتی خط دوم انتقال نفت بندرعباس-سیرجان-رفسنجان افزوده می شود.

علی اکبرمختاری افزود : به موازات این پست ،پست های برق قطب آباد و مهراران به ظرفیت ۱۳۲/۶کیلوولت نیز در این ۲مرکز افتتاح شد.

وی ادامه داد : برق این ۲پست از طریق ۲خط ۴۰۰و۱۳۲کیلوولت حاجی آباد به طول ۱۰۴کیلومتر تامین می شود.

انتهای خبر /