مدیر کل ورزش و جوانان استان از افتتاح ۱۰۰ زمین چمن مصنوعی کوچک و ۱۱ زمین ورزشی چمن بزرگ تا پایان سال در هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مظفر خادمی نسب در مجمع عمومی فوتبال با بیان اینکه فوتبال استان طی چند سال گذشته رشد بهتری به خود گرفته افزود : اتفاقاتی که طی یک سال گذشته افتاده بی سابقه بوده است.

خادمی نسب ادامه داد : باشگاههای بسیار خوبی در استان داریم که با دست خالی عملکرد خوبی نیز داشته اند و تیم های شهرستانهای استان با سخت ترین مشکلات و کمترین امکانات نتایج موفقی داشته اند.

وی یادآور شد : صنایع در حوزه سلامت ۳۰۰ میلیارد کمک کرده اند که امیدواریم که این نوع نگاهها و کمکهادر ورزش هم صورت بگیرد زیرا نقش ورزش بسیار اثر گذار و مهم است و می تواند موجب تحرک ، شادابی ، جلوگیری از معضلات اجتماعی و دهها فایده دیگر برای جوانان این استان باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بیان داشت : تا پایان سال ۱۱ زمین چمن مصنوعی بزرگ و ۱۰۰ زمین چمن مصنوعی کوچک در سطح استان افتتاح خواهیم کرد.

خادمی تصریح کرد : بدنبال راهکارهایی هستیم تا هم در حوزه زیرساخت و هم در حوزه قهرمانی اتفاقات خوبی بیفتد و بدنبال صعود نمایندگان به لیگ دسته اول و لیگ برتر و بدنبال رشد همه جانبه فوتبال در سراسر استان هستیم.

انتهای پیام