مدیرکل ورزش وجوانان بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش از افتتاح ۱۵پروژه ورزشی و اجرای ۴۰۰برنامه فرهنگی ورزشی شامل زمین‌های چمن مصنوعی و سالن‌های ورزشی در مناطق مختلف استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، محمودرضا امیاری ضمن تبریک بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش گفت : ۲۶مهرماه لغایت۲آبان ماه  به نام هفته  تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است و رویکرد برنامه‌های امسال اداره کل ورزش و جوانان بر اساس شعار وزارت “ایران تندرست،ایران همدل ،ایران قوی”می باشد.

امیاری افزود : افتتاح و بهره برداری از۱۵پروژه ورزشی و اجرای بیش از ۴۰۰برنامه فرهنگی ورزشی از جمله برنامه های این هفته در سراسراستان می باشد.

وی  عنوان کرد : با توجه به ظرفیت ها و سرمایه های ورزشی استان همه باید تلاش کنیم زمینه و بستر توسعه ورزش در بعد قهرمانی و همگانی آن را در استان فراهم کنیم و گام های بلندی را برای نهادینه کردن ورزش در میان خانواده ها برداریم. 

 متولی ورزش هرمزگان یادآورشد:برگزاری یادواره شهدای ورزشکار،همایش و جشنواره های پیاده روی،غبارروبی گلزار شهدا،برگزاری مسابقات مختلف هیاتهای ورزشی،برگزاری جشنواره های ورزشی متناسب با گروه های سنی، برگزاری همایش کوهپیمایی و دوچرخه سواری و….. از جمله مهمترین برنامه های این هفته در سراسراستان می باشد.