مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان تعداد 150 آشپزخانه اطعام مهدوی در استان هرمزگان جهت پخت و توزیع یک میلیون و 500 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان افتتاح گردید.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، جلیل تراهی در مراسم افتتاح آشپزخانه طرح اطعام مهدوی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس اظهار داشت: ۱۵۰ آشپزخانه اطعام مهدوی کمیته امداد با همکاری مراکز نیکوکاری مساجد و هیت ها مذهبی و مشارکت خیرین و کمک های مردمی جهت پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان در طول ماه مبارک رمضان افتتاح گردید.

تراهی افزود: امیدواریم تا پایان ماه مبارک رمضان بتوانیم بیش‌از یک میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم در سفره نیازمندان طبخ و توزیع نماییم.

وی مطرح کرد: برای دریافت نذورات ، کمک‌ها و هدایای مردمی از طریق کد دستوری #۱*۰۷۶*۸۸۷۷* و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ در طرح اطعام مهدوی پیش‌بینی شده که مردم عزیز استان بتوانند کمک‌های خود را در این ماه مبارک جهت تامین مواد اولیه پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان استان هرمزگان داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه شهر بندرعباس در این مراسم گفت: خدا رو شکر می‌کنیم یک حرکت بسیار مبارک از سنوات گذشته توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) شروع شد که با مشارکت خوب مردم در تامین غذای اطعام و افطاری برای نیازمندان ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، افزود: امسال بحمدالله نیز ۱۵۰ آشپزخانه اطعام مهدوی برای نیازمندان در استان راه‌اندازی شده و از مردم عزیز و بزرگوار استان هرمزگان درخواست می‌کنم با حمایت خودشان در این طرح خداپسندانه شاهد  خبرهای خوبی برای نیازمندان استان باشیم.

وی  یاد آور شد: این اقدام بسیار ارزشمند که اطعام دادن مومن روزدار نیازمند در روایات هم آمده است فضیلتش از فضیلت روزه هم بالاتر می باشد.

انتهای پیام