مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از افتتاح مرکز نیکوکاری ملی نفس و مرکز نیکوکاری تخصصی قرآنی در روز ولادت با سعادت امام رضا (ع) در استان خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری صبح دریانیوز، حمید باسره ، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع)، در آیین افتتاح دو مرکز نیکوکاری در استان اظهار داشت: به مناسبت دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع)، مرکز نیکوکاری ملی نفس  و مرکز نیکوکاری تخصص قرآنی با حضور مسئولین در استان افتتاح گردید.

باسره افزود: مرکز نیکوکاری ملی نفس به نام (شهید عراقی زاده) با فعالیت در سه مقوله شناسایی مادران در معرض تصمیم به سقط، ارائه مشاوره با بهره‌گیری از متخصصین (درمانی و بهداشتی)، فرهنگ‌سازی و حمایت از خانواده‌ها گروه هدف با همکاری بسیج جامعه پزشکی و با حضور سردار هدایت الله امیری، جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) افتتاح شد.

وی ادامه داد: مرکز نیکوکاری تخصصی قرآنی نیز با همکاری هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان هرمزگان و به منظور جذب خیران به سمت توسعه فعالیت‌های قرآنی، آموزش و پرورش نیرو متخصص قرآنی، تربیت حافظان قرآن کریم جامعه هدف راه اندازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان یادآور شد : در حال حاضر ۳۰۰ مرکز نیکوکاری در استان هرمزگان فعالیت دارند که از این تعداد ۵۰ مرکز نیکواری به صورت تخصصی برای نیازمندان استان است.

پایان خبر/