در سفر دو روزه رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، به شهرستان های بندرخمیر و بستک، ضمن بازدید از وضعیت بهداشتی درمانی در منطقه خمیر، 9 پروژه بهداشتی درمانی وعمرانی در شهرستان بستک افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،دکتر حسین فرشیدی در ابتدا به همراه احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، رضا مدرس معاون امور هماهنگی و عمرانی استانداری هرمزگان، بستان فرماندار شهرستان بستک و جمعی از مدیران و مسئولین این شهرستان به مقام شامخ شهدای بست ادای احترام کرده و یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند.

در ادامه فرشیدی در مراسم افتتاح خانه بهداشت حافظ شیرازی روستای مغدان، از توابع شهرستان بستک با تبریک ایام ا… دهه مبارکه فجر گفت: امروز شاهد افتتاح چندین پروژه مهم در منطقه بستک هستیم که در ارتقای سطح خدمات دهی به مردم عزیز منطقه از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

وی با تشکر از پشتیبانی های مالی خیرین منطقه از حمایت های سازنده احمدجباری نماینده مردم غرب هرمزگان هم تقدیر و تصریح کرد: وضعیت بهداشتی درمانی شهرستان بستک به لحاظ حضوراین نماینده دلسوز و پرتلاش روشن تر و قطعا در سطح بسیار بالاتری قرار خواهد گرفت.

خانه بهداشت حافظ شیرازی روستای مغدان با حضور احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، رضا مدرس معاون امور هماهنگی و عمرانی استانداری هرمزگان، بستان فرماندار شهرستان بستک و جمعی از مدیران و مسئولین شهرستان بستک افتتاح و به بهره برداری رسید.

این پروژه توسط خیرین هوشنگ عسکریان و عبدالغفور عسکرپور با اعتبار ده میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و زیربنای ۱۰۰ مترمربع احداث و توسط دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تجهیز شده است.خانه بهداشت مغدان ۵۰۳ نفر جمعیت تحت پوشش دارد.

در ادامه کلینیک تخصصی مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی بخش جناح شهرستان بستک که توسط خیر محمد عقیل عباسی با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ساخته شده بود افتتاح شد.

تجهیز این کلینیک با زیربنای ۹۰ متر توسط دانشگاه علوم پزشکی انجام شده که ۱۰۵۴۵ نفر جمعیت را تحت پوشش قرار می دهد.در این مراسم دکتر عبدالجبار ذاکری سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه و دکتر فیروزی مدیر شبکه بهداشت و درمان بستک حضور داشتند.

واحد زیست پزشک و ماما در مراکز خدمات جامع سلامت روستاهای تدرویه، انوه، هرنگ، کوخرد و کمشک هم با اعتبار کلی ۱۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال در این ایام به بهره برداری رسیدند.واحد زیست پزشک و ماما در روستای  تدرویه توسط آقای عبادی نماینده خیر با هزینه ۳ میلیارد ریال ساخته شده است.

واحدهای نمونه گیری در مرکز خدمات جامع سلامت تدرویه و چاهبنارد هم توسط آقای عبادی نماینده خیر با اعتبار ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هم از پروژه هایی بود که به بهره برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به همراه عبدالجبارذاکری سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه و فیروزی مدیر شبکه بهداشت و درمان بستک از پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهرستان هم بازدید کرده و بر بهره برداری هر چه سریعتر از این مرکز تاکید کرد.

فرشیدی درافتتاح پروژه توسعه شبکه برق رسانی شهرستان بستک هم که توسط احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و حضور رضا مدرس معاون امور هماهنگی و عمرانی استانداری هرمزگان، بستان فرماندار شهرستان بستک و جمعی از مدیران و مسئولین این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر انجام شد نیز شرکت کرد.

*احداث ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت شهری بستک و آزمایشگاه مرکز بهداشت این شهرستان

با حضور احمد جباری در مجلس شورای اسلامی و دکتر فرشیدی و به مناسبت ایام دهه مبارک فجراحداث ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت شهری بستک با زیربنای ۲۵۰ متر مربع  و همچنین آزمایشگاه مرکز بهداشت این شهرستان با زیربنای ۷۵۰ مترمربع آغاز شد،این پروژه ها با هزینه یکصد میلیارد ریال توسط خیر حفضه فکری ساخته خواهد شد.

دکتر عبدالجبار ذاکری و دکتر فیروزی بستک و نماینده خیردر این مراسم حضور داشتند.

عملیات احداث ساختمان جدید خانه بهداشت گتاو و همچنین پایگاه اورژانس جاده ای آسو در منطقه بستک هم دو پروژه ای هستند که با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال توسط دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان کلید خوردند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از پروژه اورژانس هوایی منطقه غرب استان بازدید کرد.

جباری در مجلس شورای اسلامی به همراه فرشیدی از پروژه در حال اتمام آشیانه و پد بالگرد اورژانس هوایی غرب هرمزگان بازدید کردند.

احمد جباری در مجلس شورای اسلامی در این رابطه گفت: این پروژه خیرساز است و در آینده شهرستانهای بندرلنگه، پارسیان، بندرخمیر را هم تحت پوشش خود در خواهد آورد که کمک بزرگی به منطقه غرب استان هرمزگان در جابجایی بیماران اورژانسی خواهد کرد.

فرشیدی در این آیین از همکاری و پشتیبانی خیرین منطقه قدردانی کرد و گفت: پروژه آشیانه و پد بالگرد اورژانس هوایی غرب هرمزگان توسط خیرعزیز محمد بوخش با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال در حال اتمام است و آشیانه این اورژانس ۸۵۰ مترمربع زیر بنا دارد.

در این بازدید دکتر ذاکری ،دکتر فیروزی و جمعی از خیرین حضور داشتند.

*بررسی نیمه شب رئیس دانشگاه از سیستم خدمات رسانی در بیمارستان بستک

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در بازدید از بیمارستان فارابی شهرستان بستک، سیستم خدمات رسانی به مردم وهمچنین وضعیت کرونای اُمیکرون در بیمارستان این شهرستان را بررسی کرد.

فرشیدی در گفتگو با دکتر کهن رئیس بیمارستان فارابی بستک با تاکید بر انجام کامل پروتکل های بهداشتی در بیمارستان گفت: حتما همراهان بیماران بخش کوویدهم به جز ماسک از دستکش و گان استفاده کنند تا با لباس آلوده وارد منزل نشوند. این موضوع باعث کاهش انتشار ویروس در سطح شهر خواهد شد.

فرشیدی با حضور در بخش کووید-۱۹ این  بیمارستان، از بیماران عیادت و دلجویی کرد.

ذاکری و فیروزی در این بازدید حضور داشتند.

انتهای پیام