سرپرست شرکت پالایش گاز سرخون و قشم با بیان اینکه حفظ و صیانت از محیط زیست در پالایشگاه گاز سرخون بعنوان یک اصل مهم و ارزش سازمانی اجرا می شود، از دريافت گواهي نامه عدم آلايندگي در سال 1400 از سوی سازمان حفاظت زیست خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، پارسا پروین ، گفت : باتوجه به اقدامات زیست محیطی انجام شده و بررسی های بعمل آمده توسط سازمان حفاظت محیط زیست، و با همت والای متخصصان و کارشناسان توانمند خود ، این شرکت گواهینامه عدم آلایندگی سال ۱۴۰۰را دریافت کرد.

پروین ، افزود : امیدواریم شرکت پالایش گاز سرخون و قشم درسال۱۴۰۱ ، با رعایت قوانین و الزامات زیست محیطی، ترویج ،توسعه و فرهنگ محیط زیست، با همت کارشناسان باتجربه و توانمند این شرکت بتوانیم بعنوان یکی از ارزشهای سازمان در سطح جامعه گام های موثرتری برداریم.

وی با اشاره به اینکه حفاظت از محیط زیست و هوای پاک یک وظیفه همگانی بوده، تصریح کرد: شرکت پالایش گازسرخون و قشم از ابتدای تاسیس تاکنون، بعنوان سازمان پیشرو در زمینه توجه و رعایت مسائل زیست محیطی فعال بوده و همواره افتخارات متعددی را در این حوزه کسب کرده است.

سرپرست شرکت پالایش گاز سرخون و قشم در پایان از زحمات و تلاش های شبانه روزی همه عزیزان در بخش های مختلف و بالاخص مجموعه ایمنی، بهداشت و محیط زیست به جهت اجرای قوانین و مقررات زیست محیطی و بدنبال آن نیز اخذ گواهینامه عدم آلایندگی در سال ۱۴۰۰ ، تقدیر و تشکر نمودند.

انتهای پیام